ספונסר חדש למשפחת מכבי חיפה
EN threads facebook youtube instagram tiktok
ספונסר חדש למשפחת מכבי חיפה
חמישי , 14/10/2021

ספונסר חדש למשפחת מכבי חיפה

למשפחת מכבי חיפה מצטרפת שותפה חדשה לדרך: "גלובל / GUESS". מנכ"ל המועדון, אסף בן דב: "מברך על הצטרפות של ''גלובל / GUESS'' למשפחה. שמח שיותר ויותר רוצים להיות מזוהים עם מכבי חיפה"

מועדון הכדורגל מכבי חיפה משיק הסכם חסות חדש עם חברת האופנה המובילה: גלובל ברנדס גלרי בע"מ (GBG). החברה בינלאומית בבעלות פרטית לשיווק וייצור מותגי אופנה. כיום GBG, משמשת מפיצה בלעדית של מותגי אופנה בינלאומיים בישראל. בין מותגיה נמנים: מותגי האופנה GUESS ו-DKNY, מותגי הנעליים האמריקאיים SAM EDELMAN ו-CIRCUS ומותג ההנעלה BAYTON. החברה מפעילה אתר סחר בכתובת: www.globalonline.co.il ומעבר לחנויות המותגים, משווקת את מוצרי המותגים במאות נקודות סיטונאיות הפזורות ברחבי הארץ.

מנכ"ל המועדון, אסף בן דוב, אמר לאחר חתימת ההסכם: "מברך על הצטרפות GBG למשפחת מכבי חיפה. אני שמח שיותר ויותר מצטרפים אלינו דבר שמוכיח את ההכרה והרווח בלהיות מזוהה עם מותג כמכבי חיפה". שותף ומנכ"ל GBG, גל פרלמן, אמר והוסיף: "GUESS כמותג אופנה מוביל ונחשק גאה להצטרף ולשתף פעולה עם מכבי חיפה. אנו שמחים על המהלך המשותף ומאחלים לקבוצה עונה מוצלחת".

ההסכם החדש מצטרף לשורה ארוכה של שיתופי פעולה הדדיים בין מכבי חיפה לבין חברות גדולות, משפיעות ומצליחות במשק הישראלי. הספונסר הראשי של המועדון, "וולבו", מלווה במספר נותני חסות משמעותיים: "הרץ", "נייקי" "אוטו סנטר", "קשת טעמים" ושיתוף הפעולה ארוך השנים עם "וראייטי ישראל".