הנוער טסים מחר לספרד
EN threads facebook youtube instagram tiktok
הנוער טסים מחר לספרד
ראשון , 31/10/2021

הנוער טסים מחר לספרד

מכבי "הרדי" חיפה תמריא מחר (שני) בשעות הבוקר המוקדמות לספרד, לקראת המשחק ביום רביעי מול דפורטיבו לה קורוניה בליגת האלופות לנוער. חרזי: "יוצאים למשימה מאוד קשה". צילום: לה קורוניה, האתר הרשמי

קבוצת הנוער של המועדון, מכבי "הרדי" חיפה, תצא מחר (שני) בבוקר לספרד. זאת לקראת המשחק במסגרת ליגת האלופות לנוער מול האלופה הספרדית, דפורטיבו לה קורוניה, שיתקיים ביום רביעי בשעה 21:00.

אחרי שהירוקים עברו בשלב הראשון את ז'לגיריס וילנה מליטא, הקבוצה התבשרה כי יריבתה הבאה היא אלופת ספרד, שעשתה מהפך אחרי שהפסידה במשחק הראשון בפולין מול פוגון שצ'צ'ין 3-0 וניצחה בביתה 4-0 בדקה ה90 והדיחה את הפולנים בדרך למפגש עם הירוקים מהכרמל.

מחצי גמר ליגת האלופות לליגה השלישית

דפורטיבו לה קורוניה הוא מועדון ספרדי ענק מהעיר קורוניה שבגליסיה, שמשחק כיום בליגה הספרדית השלישית.

הקבוצה הבוגרת נוסדה בשנת 1906 ואצטדיונה הביתי הוא אצטדיון "אל ריאזור" המכיל 32,660 מקומות, בו גם ישוחק המשחק מול מכבי חיפה.

כשמדברים על לה קורוניה, אי אפשר שלא להיזכר בקבוצת הבוגרים שלה עם עונת האליפות ההיסטורית לפני 21 שנה וכמובן המשחקים בליגת האלופות באותה תקופה.

מנואל פבלו, מאמנה הנוכחי של קבוצת הנוער הספרדית היה שייך לאותה קבוצה היסטורית עם דור הזהב שכלל את בבטו האגדי, ריבאלדו, רוי מקאיי ההולנד, דור זהב שגם הגיע לחצי גמר ליגת האלופות, אחרי שהדיח את יובנטוס ומילאן.

בשנים האחרונות מועדון הפאר התרסק כלכלית ומקצועית והתדרדר עד לליגה השלישית בספרד.

 

שבעה ניצחונות ותיקו

קבוצת הנוער של המועדון זכתה באליפות בעונה שעברה כשהיא מציגה כדורגל ספרדי קלאסי עם דומיננטיות בהחזקת הכדור ושליטה מלאה לאורך כל המשחק.

מכבי תשחק נגד האלופה הספרדית באצטדיון ההיסטורי "אל ריאזור" כשקהל רב שדוחף את המקומיים, אמור להגיע ולעודד ולתמוך מהיציע. הצפי הוא ל-5,000 צופים.

בלגיה הספרדית מגיעה לה קורוניה במומנטום חיובי וממוקמת שם במקום השני, עם אותו מספר נקודות כמו ליריבתה המושבעת סלטה ויגו הראשונה, לאחר שמונה משחקים מתוכם היא מנצחת שבעה ומסיימת משחק אחד בתיקו.