סופ"ש במחלקת הנוער
EN threads facebook youtube instagram tiktok
סופ"ש במחלקת הנוער
מאת: יצחק הברמן , |  שני , 29/11/2021

סופ"ש במחלקת הנוער

אמנם לא נערך מחזור מלא, כי רק שנתונים מועטים הקדימו לשוב מפגרת השזרוע, אבל תוצאות רוב הירוקות הביאו עימן שמחה לא קטנה. איציק הברמן מסכם את משחקי המחלקה. צילום: ג'ו הירש, האתר הרשמי

שלושה משחקים בלבד נערכו השבת לקבוצות מחלקת הנוער במכבי חיפה, שבוע לפני חידוש שאר משחקי הליגות, שנחו מפעילות תחרותית עקב שזרוע המגרשים.

המשחק המרכזי נערך באם המושבות ומסתבר שמפתח תקווה לפתח תקווה, מכבי "יהויכים" חיפה (נערים ב') הצליחה לשמור על עצמה מפני הפסדים. משחק תשיעי במספר. זה אמור היה להיות משחק על 6 נקודות בין המוליכה מכבי פתח תקווה לקבוצתו של עודד ברנע, שרצתה להתקרב מרחק נקודה אחת בלבד לפסגה.

כאמור, את הפסדה האחרון חיפה נחלה מול הפועל פתח תקווה (1:0) והנה, כבר בדקת הפתיחה נאלץ שוערה להוציא כדור ראשון מרשתו. אחרי רבע שעה המארחת הכפילה את הפיגור הירוק, אבל שער מצמק של נועם שמש (17) החזיר את המתח למגרש. ממש על סף הירידה למחצית הצליחה פתח תקווה לנעוץ כדור שלישי ועם יתרון משמעותי כזה, קשה היה להאמין שחיפה, שספגה שבעה שערים בלבד ב-13 משחקים, תצליח לחזור. לא כך חשב רוי חג'ג' שהסתער בפתיחת המחצית השנייה וקבע 3:2 ומכאן ואילך התנהל מאבק חיפאי להשוות ולצאת מהמשחק החשוב, לפחות עם נקודה. לא הצליחו. משמעות ההפסד התרחקות המנוצחת מהמוליכה עד כדי שבע נקודות, נראה משמעותי אבל נותרו בקופה 60 נקודות ומי יודע.

סוף שבוע קסום עבר על שחקני קבוצת נערים ג' מכבי חיפה גולדשנפלד "קצף". ביום חמישי נסעו לטיול בירושלים, תרתי משמע. האחרונה בטבלה, מ.ס. נורדיה ירושלים, אשר עדיין לא ליקטה נקודה במחוז המרכז, הבינה כבר במחצית הראשונה שגם הפעם תצא בידיים ריקות. ניב וקנין (27,13) ואליאור שמואל (15) קבעו 0:3 שהתעצם במחצית השנייה משערים של קורן בר (45), איתי אלוש (47), ינון פיינגזיכט (56) ואלון ג'נח (65). רק כאשר חניכיו של רועי גוזלן נרגעו, הצליחה המארחת לכבוש שער כבוד.

כאן לא תם המסע. פחות מ-48 שעות אחרי, חזרה המנצחת למגרשה הביתי ובמחצית הראשונה נראה היה שבזבזה את כל התחמושת מול נורדיה. רק 0:0 מול גדנ"ע תל אביב. ואז הוכנסו למגרש מספר מחליפים שחוללו את השינוי המיוחל בתוך 11 דקות. קורן בר (54) והמחליפים דולב אזוגי (59) ניב וקנין (64) ואלון ג'נח (65) סגרו עניין ועם 0:4 מוחץ ויכולת משובחת, פניהם כעת לקראת שני משחקים רצופים בסיומם ניתן יהיה לדעת כיצד נראית הצמרת. כרגע מכבי פתח תקווה ראשונה עם 23 נקודות ומשחק עודף, למכבי נתניה במקום השלישי גם כן 23 ולחיפה 19. כבר בשבת חיפה יוצאת למשחק מול פתח תקווה ובשבוע הבא תארח את מכבי נתניה ב"קצף".

קבוצה שלישית שהקדימה את שובה למגרש, קבוצת ילדים ג' מכבי חיפה גולדשנפלד שהשלימה משחק משלהי אוקטובר. במשחק חוץ גברה קבוצתו של לירן סבג על מ.ס. איחוד דרום השרון 1:4 והשלימה מסלול של שבעה משחקים ללא הפסד. יתרה מזאת, שלוש הנקודות קרבו אותה אל השתיים הראשונות במחוז השרון, מ.כ. נווה-יוסף (22) והפועל רעננה (20), שתי הקבוצות שהצליחו לנצח את הקבוצה מנהלל לה 19 נקודות ושק אופטימיות.