המועדון השתתף בועידת החדשנות בספורט
EN threads facebook youtube instagram tiktok
המועדון השתתף בועידת החדשנות בספורט
שלישי , 07/12/2021

המועדון השתתף בועידת החדשנות בספורט

הנשיא, יעקב שחר, המנכ"ל, אסף בן דב והאנליסט, גל שטרנברג פיש נכחו ולקחו חלק פעיל באירוע שנערך באצטדיון בלומפילד. בן דב: "מכבי חיפה ממשיכה במובילות שלה"

ועידת החדשנות בספורט של ישראל התקיימה בתחילת השבוע באצטדיון בלומפילד בהנחיית קבוצת החדשנות בספורט, קולוסיאום. במהלך הועידה ניתן היה להתרשם ממגוון חברות שהציגו טכנלוגיות חדשניות בדוכנים ייעודיים ובהמשך האירוע התקיימו פאנלים בהשתתפות מובילי ספורט וטכנולוגיה. 
 

בין המשתתפים היו גם מנכ"ל המועדון, אסף בן דב, שהתראיין במהלך הועידה לאתר הרשמי ואמר: "מכבי חיפה ממשיכה במובילות שלה, אנחנו לוקחים גם חשיפה מאוד גדולה וטכנולוגיות שחלקן נחשפנו אליהן כאן וכמובן נחשוב ונרצה לראות איך מאמצים אותם". 
 

עוד מדבריו: "חלק מהעניין של לאמץ טכנולוגיות זה לא לראות מה יש בשוק אלא בעיקר להבין מה אתה צריך ואני אגיד מילה שבטכנולוגיה היא חשובה, להעיז. להעיז לנסות, להעיז להיות שם, כי בסוף רק המעיז מנצח". 
 

המנכ"ל סיכם ואמר: "האירוע היה מאוד מוצלח, שמחתי לראות את גל מציג על הבמה, הוא נציג נהדר של המועדון ומוביל את נושא החדשנות, מאוד גאה בו. אני חושב שהיה אירוע נהדר".
 

גם אנליסט המועדון, גל שטרנברג פיש, התייחס להשתתפות של המועדון בארוע ואמר: "אנחנו כאן כדי להיות תמיד מעודכנים בטכנולוגיות הקיימות בשוק על מנת בסוף לבחור טכנולוגיות שאנחנו רוצים, שמעניינות אותנו. התוצאה של הדבר הזה היא לדייק בקבלת ההחלטות בקבוצה הבוגרת, בסקאוטינג ובאקדמיה".