נוער: ניצחון 1:3 ב-10 שחקנים
EN threads facebook youtube instagram tiktok
נוער: ניצחון 1:3 ב-10 שחקנים
שבת , 15/01/2022

נוער: ניצחון 1:3 ב-10 שחקנים

קבוצת הנוער של המועדון נגררה למאבק צמוד בעקבות הרחקתו של מוחמד עאמר, אבל בדקות הסיום הצליח לכבוש ולהשיג ניצחון שני ברציפות. צילום: ג'ו הירש, האתר הרשמי

מכבי "הרדי" חיפה ניצחה היום בחוץ את עירוני נשר, האחרונה בטבלה.

ההתחלה נראתה מבטיחה, כאשר אחרי 11 דקות הגיעה חטיפת כדור של בן שימול במרכז המגרש, שהחל בדאבל פס עם ענאן חלאילי, בן שימול השאיר את הכדור לעידו אלמישלי שבעט חזק בשמאל מ-16 מטרים לפינה. 0:1 ירוק!

רגע לפני הירידה למחצית נשר כבשה והשוותה ל-1:1.

הירוקים התקשו לחזור להוביל במחצית השניה ובדקה ה-71 כרטיס אדום למוחמד עאמר, מכבי נשארת בעשרה שחקנים.

דווקא ההרחקה הזאת עוררה את השחקנים של אלון חרזי ובדקה ה-80 קרן למכבי, עדן אוטאצ'י הגביה את הכדור, נשר הרחיקו היישר לרגלו של סהר שטו, שבעטה חזק מ-20 מטר לפינה הרחוקה וזה 1:2 למכבי.

בדקה ה-92 דהירה קדימה של ענאן חלאילי, שעבר את המגן שלו באחד על אחד והעביר כדור לספיר רזון. האחרון המשיך לשער וקבע 1:3 לירוקים.

 

מכבי פתחה בהרכב:

ליאב זלקינד, ליעד לוי, זיו לי, ליסב עיסאת, יונתן לייש, מוחמד עאמר, סהר שטו, עדן אוטאצ'י, ענאן חלאילי, זיו בן שימול, עידו אלמישלי.

כן שותפו: ספיר רזון, אדר אזרואל, יבלו גטאצ'ו, נבו שדו, נועם מרלי.

המאמן, אלון חרזי, אמר בסיום: "היה לנו ברור מלכתחילה שעם תנאי המגרש הבוציים והעובדה שמשחקים נגד מקום אחרון, שיהיה משחק מאוד מאוד קשה. נוסיף על זה את ההרחקה. אני חושב שרק אחריה, שחקני הפנימו שצריך לעשות עבודה יותר קשה. כולם נלחמו פה היום ונתנו את ה-110 אחוז".