עופר פביאן ימונה למנהל המקצועי של מחלקת הנוער
EN threads facebook youtube instagram tiktok
עופר פביאן ימונה למנהל המקצועי של מחלקת הנוער
שישי , 13/05/2022

עופר פביאן ימונה למנהל המקצועי של מחלקת הנוער

מי ששימש בעבר כעוזר מאמן הנבחרת הצעירה, נבחר על ידי גל אלברמן ואיציק עובדיה וייכנס לתפקיד במקומו של עובדיה. פביאן במשך למעלה מעשור עבד עם נבחרות ישראל הצעירות בגילאי ילדים ונוער. איציק עובדיה: "עתיר ניסיון בקידום ופיתוח שחקנים צעירים". פביאן: "המטרה לפתח שחקנים לצד הענקת ערכים תרבותיים וספורטיביים, במקביל לשאיפה למצוינות". אלברמן: "מחלקת הנוער מקבלת איש עתיר ניסיון וידע בפיתוח שחקנים"

ברוך הבא עופר פביאן!
עופר פביאן, ימונה לתפקיד המנהל המקצועי של מחלקת הנוער, במקומו של איציק עובדיה, שעובר כידוע לתפקיד מנכ"ל המועדון. הוא נבחר על ידי איציק עובדיה ועל ידי המנהל הספורטיבי של המועדון, גל אלברמן, מתוך חמישה מועמדים, ששניים מהם זרים.
פביאן בן ה-60, נחשב לשוערה המיתולוגי של מכבי פתח תקווה ושיחק במדיה לאורך רוב שנות ה-80. בהמשך אף שיחק בבני יהודה וסיים את הקריירה בהפועל דליית אל כרמל והפועל פתח תקווה. 
את קריירת האימון שלו החל פביאן בשנת 2001, שם שימש כעוזר במשך שש שנים ומאוחר יותר כמאמן ראשי של הקבוצה מהמלאבס. בהמשך אימן פביאן בהפועל ניר רמת השרון, הפועל מרמורק, מכבי קביליו יפו. 
זה למעלה מעשור שפביאן מאמן את נבחרות ישראל השונות, החל משלוש שנים כעוזר מאמן נבחרת ישראל הצעירה ושבע שנים בנבחרות הנוער והילדים של ישראל. 
איציק עובדיה אמר לאתר הרשמי לאחר החתימה: "אנו שמחים לצרף למועדון את עופר פביאן בתפקיד המנהל המקצועי של מחלקת הנוער. עופר עתיר ניסיון בקידום ופיתוח שחקנים צעירים, ליווה לאורך שנים שחקנים מוכשרים במסגרת נבחרות ישראל הצעירות. מדובר באישיות ערכית ומקצועית ואנו מאחלים לו בהצלחה רבה בתפקיד החדש".
פביאן אמר לאתר הרשמי: "אני גאה ושמח להצטרף למועדון כדורגל מכבי חיפה, זו מחמאה מאוד גדולה בשבילי. מבקש להודות למר יענקל'ה שחר ולמועדון מכבי חיפה על הזכות וההזדמנות הגדולה להצטרף למועדון הירוק. אני שמח לקבל על עצמי את התפקיד לצד האחריות הגדולה ומודע לאתגר המקצועי שמחכה לי. מטרת העל תהיה לעסוק בפיתוח שחקנים וקידומם וזה יהיה לצד הענקת ערכים תרבותיים וספורטיביים, במקביל לשאיפה למצוינות".
אלברמן אמר לאתר הרשמי: "אני שמח על הצטרפותו של עופר אלינו. מחלקת הנוער מקבלת איש עתיר ניסיון וידע בפיתוח שחקנים צעירים, שאת פירות עמלו, ללא ספק נראה בשנים הקרובות".