נוער: יוצאים למחנה בהונגריה
EN threads facebook youtube instagram tiktok
נוער: יוצאים למחנה בהונגריה
שלישי , 02/08/2022

נוער: יוצאים למחנה בהונגריה

לאחר אימוני טרום עונה וארבעה משחקי אימון, קבוצת הנוער של המועדון, מכבי "הרדי" חיפה מעלה הילוך ותצא ביום חמישי הקרוב למחנה בן שבוע. המאמן, מסאי דגו: "אחרי שלושה שבועות אינטנסיביים, יוצאים למחנה בתחושות טובות". צילום: ג'ו הירש, האתר הרשמי

קבוצת הנוער תחת הדרכתו של המאמן החדש, מסאי דגו, תמריא ביום חמישי למחנה אימון בהונגריה בן שבעה ימים. במהלך המחנה תקיים הקבוצה שני משחקי הכנה.

השחקנים חזרו מהפגרה לאימונים באמצע יולי וקיימו מספר משחקי אימון נגד מכבי נתניה, עירוני ק"ש, הפועל חיפה ונגד קבוצת הבוגרים של עירוני נשר. הקבוצה של דגו ניצחה בכל ארבעת המשחקי.

במהלך מחנה האימונים תעלה הקבוצה הילוך ברמת ההכנה ותפגוש שתי קבוצות מאקדמיות מקומיות. הראשונה תהיה Illés Akadémia  ולאחר מכן תפגוש מכבי אתPuskás Akadémia במשחק שינעל את המחנה. הצוות והשחקנים ינחתו חזרה בארץ ביום חמישי (11.08) בדיוק שבוע וחצי לפני פתיחת העונה הרשמית בליגה לנוער.

מסאי דגו אמר לאתר הרשמי: "אנחנו יוצאים למחנה בתחושות טובות. עשינו שלושה שבועות מאוד אינטנסיביים כאן בקצף עם ארבעה משחקי אימון בשילוב אימוני בוקר וערב, כדי שנוכל להיכנס לקצב המשחקים בליגה בכושר טוב. ברמה האישית אהבתי את מה שאני רואה כאן בשבועות האחרונים. יש כאן המון כישרונות שמחכים לפרוץ. אני והצוות המקצועי שלצדי מוכנים לעונה החדשה, אני מרגיש שהשחקנים מבינים איפה הם נמצאים והמטרה היא לגרום להם למקסם את הפוטנציאל הקיים בהם. המטרה ברורה, לקדם שחקני נוער לבוגרת. עשיתי זאת בעבר ואני יודע שכצוות נוכל לעשות זאת גם השנה. מכבי חיפה היא מחלקת הנוער הטובה בארץ והעונה אנחנו רוצים לעשות קפיצת מדרגה נוספת בלקדם שחקנים לקבוצות בוגרים ולמכבי בפרט".