רחוב ג׳וני הרדי
EN threads facebook youtube instagram tiktok
רחוב ג׳וני הרדי
רביעי , 17/08/2022

רחוב ג׳וני הרדי

בטקס מרגש ובנוכחות בני משפחתו ראש העיר, נשיא המועדון, שחקני עבר וקבוצת הנוער הקרויה על שמו, נחנך היום בסמוך לאצטדיון רחוב על שמו של שחקן ומאמן ואגדת המועדון, ג'וני הרדי. צילום: מכבי חיפה, ראובן כהן

שלט הרחוב על שמו של יונתן ג'וני הרדי, הוצב היום בשכונת נאות פרס. בטקס מיוחד ומרגש הוסר הלוט מעל השלט של אגדת מועדון כדורגל מכבי חיפה, שהיה שחקן, מאמן ומי שגידל דורות שלמים של כדורגלנים במשך עשרות שנים במכבי חיפה.

הטקס התקיים במעמד משפחת הרדי, אישתו של ג'וני ושלושת ילדיו, ראש העיר חיפה, הד"ר עינת קליש רותם, נשיא המועדון, יעקב שחר, מנכ"ל המועדון איציק עובדיה, מנהל מחלקת הנוער, עופר פביאן, שחקני עבר ושחקני ואנשי הצוות של קבוצת הנוער של המועדון, אשר קרויה על שמו של ג'וני, מכבי "הרדי" חיפה.

עוד בטרם החל הטקס, שוחח הנשיא שחר עם שחקני קבוצת הנוער וסיפר להם על פועלו של הרדי במועדון לאורך השנים.

בטקס עצמו אמרה קליש רותם: ״כמי שהקדיש את חייו למשחק ואימון כדורגל, יונצח הרדי בשכונת נאות פרס, לצד שורה מכובדת של אנשים מתחום הספורט החיפאי. חנוכת הרחוב על שמו היא הדרך הצנועה של העיר להחזיר לג׳וני תודה, בשמי ובשם כל תושבי העיר, על פועלו ותרומתו לאורך השנים״.

הנשיא, יעקב שחר: ״בצעירותי הייתי מגיע למשחקים של מכבי חיפה, בתקופה שבה ג׳וני כיכב כשחקן. כבר אז אהבתי את המשחק ההתקפי של הקבוצה וזו המורשת שעד היום מלווה אותנו, זה המוטו שלנו. אנו מנסים ליישם את הטוב שלמדנו מג׳וני וחבריו״.

ביתו של הרדי, ניבה כץ: ״הגיבור הראשי של היום המרגש הזה הוא אבינו, שכל כולו צניעות, ענווה, כבוד וגאווה. אבא חינך דורות שלמים של שחקנים על פי המשפט שהיה שזור בפיו תמיד: ׳האדם לפני השחקן׳. הוא היה סמל להגינות בספורט, מהדור שהזניק את מכבי חיפה לפסגת הכדורגל הישראלי״.