"עובד מאוד קשה וכבר מחכה לרגע שאעלה על הדשא שוב"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
"עובד מאוד קשה וכבר מחכה לרגע שאעלה על הדשא שוב"
שישי , 09/09/2022

"עובד מאוד קשה וכבר מחכה לרגע שאעלה על הדשא שוב"

אחרי פציעה ותהליך שיקום מוצלח, בן שהר חוזר לכושר משחק מלא ומדבר על התקופה הלא פשוטה שעבר והאופטימיות הגדולה לקראת ההמשך

בחודש מאי האחרון עבר בן שהר פציעה לא פשוטה, כאשר שבר את עצם במסרק בכף רגל ימין. החלוץ הירוק גובס לשישה שבועות, והחל בתהליך השיקום, במהלכו גם עבר שבועיים אינטנסיביים במכון איסוקינטיק בלונדון. שהר חזר לדשא כבר לפני כחודשיים ומזה מספר שבועות עורך אימונים מלאים. בראיון לאתר הרשמי של המועדון הוא אומר: "אני מתאמן באופן מלא כבר חודש ומרגיש מצוין. הפציעה כבר מאחורי ברוך השם".

- איך התחושות שלך בימים אלו?

"אחרי תקופה לא פשוטה שבה לא שיחקתי, אני רעב יותר מתמיד. עשיתי שיקום גם בלונדון וגם בארץ, לפעמים עבודה של 7-8 שעות כל יום, כדי להגיע הכי מוכן שאפשר לעונה הזאת".

- איך אתה רואה את העתיד שלך?

"יש בי עוד הרבה מה לתת. לאנשים יש זיכרון קצר לצערי, גם השנה שבה פחות שיחקתי, לא תשנה את העובדה מי אני ומה אני יכול לתרום.

- אני מניח שהשנה האחרונה לא עשתה לך טוב.

"כמובן שאני מאוכזב עם מה שקרה שנה שעברה, זאת הייתה שנה לא פשוטה עבורי. התחלתי אותה טוב עם כמה גולים, אבל הרגשתי שלא קיבלתי באמת אפשרות אמיתית להוכיח את עצמי. פתחתי רק פעמיים בליגה וזה אומר הכל. זאת הייתה ההחלטה של המאמן ואני מכבד אותה ,כמובן שאני מסתכל גם על עצמי ובודק איפה אני טעיתי, אבל עדיין חלוץ צריך דקות משחק כדי להראות את עצמו.

- מה התחושות שלך להמשך?

"כרגע אני במכבי חיפה. יש לי חוזה לעוד עונה. לא יודע מה יהיה בהמשך, בכדורגל הכל דינמי. אני מקבל המון המון הודעות מאוהדים שרוצים לראות אותי על המגרש וזה מחמם את הלב.

- איך אתה מתמודד עם המצב הזה?

"לאורך הקריירה חוויתי הכל מהכל ואני שמח על זה, כי זה נתן לי הרבה ניסיון להתמודד עם סיטואציות טובות וגם פחות טובות. אני עובד מאוד קשה וכבר מחכה לרגע שאעלה על הדשא שוב".