סקאוט המועדון הרצה בכנס של ההתאחדות הפולנית
EN threads facebook youtube instagram tiktok
סקאוט המועדון הרצה בכנס של ההתאחדות הפולנית
ראשון , 11/09/2022

סקאוט המועדון הרצה בכנס של ההתאחדות הפולנית

יזהר קישון, סקאוט מכבי חיפה, הוזמן על ידי הפולנים לכנס בלודז' והרצה בפני 300 מאמנים וסקאוטים בנושא סקאוטים מודרניים. "כבוד גדול מבחינה אישית וגם עבור המחלקה בפרט והמועדון בכלל"

300 מאמנים וסקאוטים מפולין הגיעו אתמול (שבת) לכנס שארגנה ההתאחדות המקומית בלודז', כשאחד המרצים בכנס היה סקאוט מכבי חיפה, יזהר קישון.

הכנס, בנושא סקאוטינג מודרני, הועבר בשידור חי למאות מאמנים וסקאוטים נוספים ברחבי פולין (300 הכרטיסים לכנס נחטפו) ומלבד קישון לקחו בו חלק גם סקאוטים מפיינורד וממנשנגלדבאך.

בסיום ההרצאות התקיים פאנל של שאלות ותשובות, בו המשתתפים הביעו עניין רב בצורת העבודה של הירוקים, בשימוש ב-Data ובמעקב האקטיבי השוטף.

נציין כי מחלקת הסקאוטינג של מכבי חיפה, תחת המנהל הספורטיבי גל אלברמן, מונה שלושה סקאוטים: יזהר קישון, מאור בורג וגל שטרנברג-פיש, שאחראי על כל נושא הדאטה.

קישון אמר לאתר הרשמי: "זה היה כבוד רב לקבל את ההזמנה לכנס, מבחינה אישית אבל גם עבור המחלקה בפרט והמועדון בכלל. קיבלנו מחמאות רבות על ההופעה במוקדמות ליגת האלופות, על הניצחון של הנוער בליסבון ועל הדרך שבה עמדנו טקטית מול בנפיקה במשך רוב המשחק".