נלחמים בתופעת אתגרי הטיקטוק
EN threads facebook youtube instagram tiktok
נלחמים בתופעת אתגרי הטיקטוק
שלישי , 20/09/2022

נלחמים בתופעת אתגרי הטיקטוק

במועדון הוחלט להילחם בתופעת המטרידה, אוהד נחסם לצמיתות ממערכות הכירטוס ונגד אחר תוגש תביעה אזרחית

במהלך השנה האחרונה אנו עדים במועדון לתופעה מטרידה, בה בני נוער מגיעים למשחקי כדורגל בכדי לעמוד באתגרים מתועדים, אשר זוכים לפומביות באמצעות הרשת חברתית 'טיקטוק'.

במהלך העונה האחרונה גדלה התופעה לפיה חבר'ה צעירים מגיעים לאצטדיון, פורצים למגרש תוך כדי שחבר מצלם ומעלה לרשת. אותם צעירים מסבים נזקים גדולים למועדון - כספית ותדמית.

תופעה זו זכתה להד ענק במשחק הבית האחרון במסגרת ליגת האלופות, בו הועלו לטיקטוק סרטונים בהם נראים צעירים המאתגרים את עצמם לפני ובמהלך המשחק.

במקרה הראשון נער צעיר מתועד כשהוא פורץ לאצטדיון  וחודר את מעגלי האבטחה בפראות, תוך טיפוס על חומת האצטדיון וברקע נשמעים קולות עידוד מצד חבריו.

הנער נתפס בתוך האצטדיון מיד לאחר שקפץ מעל החומה, פרטיו הועברו למשטרה הוא נעצר והורחק על ידי בית משפט כמו כן נחסם לצמיתות במערכות המועדון ואינו רשאי יותר לרכוש מנוי או כרטיס למשחקי הקבוצה.

במקרה הנוסף שתועד מהרגע הראשון, נראה צעיר מזנק לעבר כר הדשא, לקול צהלות חבריו, רץ לעבר שחקן פריז סן ז'רמן, ליונל מסי ומחבקו, אירוע שגרם לעצירת המשחק ולקנס על ידי אופ"א. הצעיר נעצר ונחקר.

הנער אינו מוכר למכבי חיפה, שמו אינו מופיע במאגר האוהדים ועל פי חקירתו הגיע על מנת לעמוד באתגר הטיקטוק. בעקבות המקרה במכבי חיפה הוחלט לתבוע תביעה אזרחית את הנער ובני משפחתו ולשלול ממנו את הזכות לרכוש בעתיד מנוי או כרטיס למשחקי הקבוצה.

במועדון אמרו כי מדובר בתופעה פסולה, שגורמת למועדון לעמוד לדין ומביאה עימה קנסות ובעתיד עלולה לגרום ליציעים ריקים במשחקי רדיוס. חשוב שבתי הדין יבינו כי לא מדובר במשהו שקשור לכדורגל, אלא באתגרים מסוכנים ומטרידים.