מכירת כרטיסים למשחקים הקרובים
EN threads facebook youtube instagram tiktok
מכירת כרטיסים למשחקים הקרובים
ראשון , 25/09/2022

מכירת כרטיסים למשחקים הקרובים

חודש וחצי עמוסים במשחקים עומדים בפנינו. כל הפרטים על מכירות הכרטיסים למשחקים הקרובים בכתבה

אוהדים יקרים, אנו מודעים לכך שרבים מכם מתקשים להשיג כרטיסים למשחקי הקבוצה, בבית ובחוץ. בכתבה הבאה נפרט לכם בשקיפות מלאה כמה כרטיסים אנחנו צפויים לקבל בכל משחק, מתי תיפתח המכירה לכל משחק ומי יהיה זכאי לרכוש כרטיס לכל אחד מהמשחקים הללו. אנו מודעים לכך שרבים מכם רוצים ללוות אותנו, אך ההיצע קטן מהביקוש ולכן אנו נאלצים להוציא את הכרטיסים למכירה, בהתניות לא פשוטות, מתוך כוונה כנה למצוא את הדרך הנכונה ביותר בנסיבות הקיימות.

מעריכים את תמיכתם ואת רצונכם ללוות אותנו לכל מקום, בארץ ובחו"ל, ומצטערים שאין באפשרותנו להיענות לביקוש הרב לכרטיסים, במיוחד למשחקי החוץ של הקבוצה נגד יובנטוס ופריס סן ז'רמן.

 

להלן משחקי הקבוצה הקרובים:

ליגת ONE ZERO, מחזור 6, מכבי ת"א בבית

הכרטיסים אזלו

 

ליגת האלופות, מחזור 3, יובנטוס בחוץ

כ-2400 הכרטיסים שהוקצו אזלו. לתשומת ליבכם, המכירה נפתחה בשלב הראשון למנויי חוץ ובשלב השני למנויי בית שהינם גם חברי גרין פלוס. בשלב השני הכרטיסים אזלו תוך דקות בודדות. למען הגילוי הנאות, כ-130 כרטיסים (כ5%)  נמכרו באמצעות חברת דיזנהאוז, ספונסר המועדון לבעלי מנויים.

המועדון פנה למועדון האיטלקי בבקשה לקבל הקצאה נוספת, אך סורב.

אילולא מגבלת הכרטיסים, אנו מעריכים שלפחות 4,000 מכם הייתם מלווים אותנו לטורינו!

 

ליגת ONE ZERO, מחזור 7, בני ריינה בחוץ

המשחק יתקיים ביום שבת, 8.10, בשעה 20:15, באצטדיון 'גרין'.

המועדון טרם קיבל הקצאה של כרטיסים למכירה. המשחק יתקיים באצטדיון 'גרין' ולכן מספר הכרטיסים יהיה מצומצם. בשלב הראשון המכירה תיפתח למנויי חוץ ובשלב השני למנויים שהינם גם חברי גרין פלוס. במידה ויישארו כרטיסים, המכירה תיפתח לכלל המנויים ולחברי גרין פלוס. יש לעקוב אחר העדכונים.

 

ליגת האלופות, מחזור 3, יובנטוס בבית

המשחק יתקיים ביום שלישי, 11.10, בשעה 19:45, באצטדיון 'סמי עופר'.

ראשית, הפרסומים שאוהדי יובנטוס לא יהיו זכאים לרכוש כרטיסים למשחק אינם נכונים. המועדון האיטלקי נענש בעונש על תנאי ולא בפועל, לכן הוא לא רלוונטי למשחק מולנו וכ-1,500 כרטיסים מוקצים לאוהדי הקבוצה האורחת.

המכירה לאוהדי הקבוצה תחולק לשני שלבים:

א. 80% מהכרטיסים ישוחררו למכירה ביום רביעי, 28.9, בשעה 10:00, לחברי גרין פלוס שרכשו כרטיס על שמם ל-3 משחקים או יותר בעונות 21/22 ו-22/23 ולא רכשו כרטיס למשחק נגד פסז' או מנוי לשלושת המשחקים. המכירה הינה על בסיס מקום פנוי, הכרטיסים צפויים לאזול תוך זמן קצר. ההסתברות לרכוש כרטיס לזכאים הינה כ-65%.

ב. 20% מהכרטיסים ישוחררו למכירה ביום רביעי, 28.9, בשעה 16:00, לחברי גרין פלוס שרכשו כרטיס אחד לפחות על שמם בעונות 21/22 ו-22/23 ולא רכשו כרטיס למשחק נגד פסז' או מנוי לשלושת המשחקים. המכירה הינה על בסיס מקום פנוי, הכרטיסים צפויים לאזול תוך זמן קצר. ההסתברות לרכוש כרטיס לזכאים הינה כ-9%.

*להזכירכם, אוהדים שירכשו כרטיס למשחק נגד יובנטוס לא יהיו זכאים לרכוש כרטיס למשחק הבית נגד בנפיקה ליסבון.

 

ליגת ONE ZERO, מחזור 8, הפועל חדרה בבית

המשחק יתקיים ביום שני, 17.10, בשעה 20:30, באצטדיון 'סמי עופר'.

המכירה למשחק תיפתח ביום חמישי, 29.9, בשעה 10:00.

המכירה תיפתח לכל חברי גרין פלוס והכרטיסים יימכרו על בסיס מקום פנוי.

 

ליגת ONE ZERO, מחזור 9, הפועל קרית שמונה בחוץ

המשחק יתקיים ביום שבת, 22.10, בשעה 20:15, באצטדיון העירוני ק"ש.

המועדון טרם קיבל הקצאה של כרטיסים למכירה, אך אנו מעריכים שנקבל כ-3,000 כרטיסים למכירה ביציע המזרחי. בשלב הראשון המכירה תיפתח למנויי חוץ ובשלב השני למנויים שהינם גם חברי גרין פלוס. במידה ויישארו כרטיסים, המכירה תיפתח לכלל המנויים ולחברי גרין פלוס. יש לעקוב אחר העדכונים.

 

ליגת האלופות, מחזור 5, פריס סן ז'רמן בחוץ

המשחק יתקיים ביום שלישי, 25.10, בשעה  21:00 (שעון צרפת), באצטדיון פארק דה-פראנס. אנו מודעים לכך שאלפים מעוניינים ללוות אותנו למשחק זה, אך עקב מגבלות של גורמי הביטחון בצרפת, הוקצו לאוהדי הקבוצה כ-2,200 כרטיסים בלבד.

בשלב הראשון המכירה תיפתח למנויי חוץ (כ-1,000 זכאים) ובשלב השני למנויים, שהינם גם חברי גרין פלוס, עם וותק מנוי של 3 עונות לפחות (מעונת 19/20 ואילך. כ-6,000 זכאים), על בסיס מקום פנוי.

במשחק זה הכרטיס הינו אישי ושמי ולא ניתן להעברה.

 

ליגת ONE ZERO, מחזור 10, מ.ס. אשדוד בבית

המשחק יתקיים ביום שבת, 29.10, בשעה 17:00, באצטדיון 'סמי עופר'.

שימו לב שהמשחק ישוחק בשעה מוקדמת וזו תהייה הזדמנות מצוינת להגיע עם ילדים קטנים. המכירה תיפתח לכל חברי גרין פלוס והכרטיסים יימכרו על בסיס מקום פנוי.

 

ליגת האלופות, מחזור 6, בנפיקה בבית

המשחק האחרון במסגרת שלב הבתים של ליגת האלופות יתקיים ביום רביעי, 2.11, בשעה 22:00, באצטדיון 'סמי עופר'. המכירה תיפתח לכלל חברי גרין פלוס שלא רכשו כרטיס למשחקים נגד יובנטוס ופ.ס.ז' ולא רכשו מנוי לשלושת המשחקים. ההסתברות לרכוש כרטיס לזכאים הינה כ-40%.

 

*לכל אחד מהמשחקים הנ"ל כל אוהד העומד בקריטריונים הנ"ל, זכאי להזמין כרטיס בודד, על בסיס מקום פנוי. ט.ל.ח.