נוער | יוצאים לנתניה
EN threads facebook youtube instagram tiktok
נוער | יוצאים לנתניה
שישי , 30/09/2022

נוער | יוצאים לנתניה

מחר, במסגרת המחזור השביעי בליגת העל לנוער, תצא מכבי "הרדי" חיפה אל משחק חוץ לא פשוט מול השניה בטבלה, מכבי נתניה. המשחק יתקיים בשעה 16:00 במגרש האימונים של נתניה. לא יהיה שידור בטלוויזיה.

 
רגע לפני שמכבי תמריא למשחק החוץ במסגרת ליגת האלופות לנוער מול יובנטוס, חניכיו של מסאי דגו מגיעים למשחק מול מכבי נתניה, כשהם נמצאים במקום הראשון בטבלה עם 12 נקודות מתוך 18 אפשריות וללא הפסדים. שתי הקבוצות פתחו נהדר את העונה והיריבה שלא הפסידה מאז המחזור הראשון, תרצה לבטח לעקוף את הירוקים בדרך לפסגת הליגה.
בקבוצה מבינים שניצחון על המדורגת שניה בטבלת הליגה, יתן הצהרת כוונות לליגה וגם ישלח את הקבוצה בתחושות טובות לקראת המשחק מול האיטלקים שלושה ימים לאחר מכן. 
 
מאמן הקבוצה, מסאי דגו, לקראת המשחק: "משחק חשוב מאוד, רוצים לצאת בתחושות טובות לאיטליה. אנחנו מודעים ליריבה ויודעים עד כמה קשה לנצח אותה בביתה. עשינו הכנה טובה ואנחנו באים לקחת 3 נקודות"
 
יונתן ליש קפטן הקבוצה: " אנחנו יודעים שנתניה קבוצה חזקה אך אנחנו באים לעשות את העבודה ולנצח. אנחנו מקום ראשון ונעשה הכל כדי להשאר שם גם לאחר המשחק"
 
 בפעם האחרונה שנפגשו שתי הקבוצות בליגה זה היה במחזור האחרון של העונה שעברה, הירוקים הביסו את היריבה בתוצאה 1-4. בתשעת המשחקים האחרונים בכל המסגרות, הירוקים לא הצליחו לנצח במגרש של נתניה. הניצחון האחרון התרחש בעונת  13/14 (עונת הדאבל), בתוצאה 3:1 במסגרת רבע גמר הגביע. 
 
בחמשת המפגשים האחרונים בין שתיי הקבוצות בליגה המאזן עומד על שני ניצחונות, שתי תוצאות תיקו והפסד אחד ירוק.
מאזן השערים עומד על 8-4 לטובת הירוקים.
 
חמשת המשחקים האחרונים של מכבי חיפה בליגה : נ\ת\ת\נ\נ
חמשת משחקים האחרונים של נתניה בליגה: ת\נ\ת\נ\נ