שרי ירוק עד 2025
EN threads facebook youtube instagram tiktok
שרי ירוק עד 2025
חמישי , 05/01/2023

שרי ירוק עד 2025

הקשר ההולנדי האריך את החוזה במכבי חיפה בשנתיים נוספות ויסגור במועדון שש שנים. שרי: "כאן זה הבית שלי ומכבי חיפה היא המשפחה שלי". אלברמן: "מהזרים המשמעותיים ביותר בהיסטוריה של המועדון". צילום: מכבי חיפה, ראובן כהן

"כאן זה הבית שלי". שרי בראיון לאחר החתימה

 

צ'ירון שרי במכבי עד 2025

הקשר מהולנד חתם היום באמצעות סוכניו, אריאל בוזורגי וזיו שטרנברג, על הארכת חוזהו בשנתיים נוספות.

שרי בן ה-34.5, הגיע כזכור בתחילת עונת 2019/20 והיה בורג חשוב בזכייה של הקבוצה בשתי אליפויות ובהעפלה לשלבי הבתים של ליגת האלופות והקנופרנס ליג. הוא משמש כקפטן שני.

עד כה רשם שרי 167 הופעות בכל המסגרות, כבש 47 שערים, מתוכם שמונה באירופה, כולל שער היסטורי מול פ.ס.ז', שהיה לשער הראשון של מכבי חיפה בישראל במסגרת שלב הבתים. שרי הוסיף 28 בישולים בליגה ועוד חמישה בישולים באירופה.

שרי אמר מיד לאחר החתימה: "חיכיתי לרגע זה הרבה זמן כי כאן זה הבית שלי. אני מאוד שמח להמשיך במכבי ומחכה להמשיך כאן עם כולם שנתיים נוספות. המועדון הזה וגם האוהדים האלה הפכו בכמה שנים שאני פה למשפחה שלי. המטרה שלי היא שנמשיך לעשות מה שעשינו כאן בשנתיים האחרונות ואפילו יותר מזה".

המנהל המקצועי של המועדון, גל אלברמן, אמר לאתר הרשמי: "שמחים על הארכת הסכמו של שרי במכבי חיפה לשתי עונות נוספות. שרי הוא דוגמא ומופת להתנהלות על המגרש ומחוצה לו וללא ספק מהזרים המשמעותיים ביותר בהיסטוריה של המועדון. אנו גאים ברצון של השחקן להמשיך בירוק ובטוחים שרגעים גדולים עוד לפנינו. צ׳ירון, אנחנו מאחלים לך בהצלחה והמון רגעי אושר משותפים במשפחתך הירוקה".