ברוך הבא זרגרי!
EN threads facebook youtube instagram tiktok
ברוך הבא זרגרי!
חמישי , 12/01/2023

ברוך הבא זרגרי!

הקשר אביאל זרגרי חתם בקבוצה. אלברמן: "שחקן עם פוטנציאל שיכול להתפתח ולהפוך לשחקן מוביל בכדורגל הישראלי בשנים הבאות". צילום: מכבי חיפה, ניב כהן

וולקאם, אביאל זרגרי!

הקשר בן ה-20 שגדל בית"ר ירושלים חתם במכבי חיפה לשנתיים וחצי עם אופציה לשנה נוספת, באמצעות סוכנו, אבי נמני, זאת לאחר שסוכמה העברתו מול הקבוצה מהבירה.

זרגרי, שמתנשא לגובה של 1.83 מ', החל את קריירת הבוגרים שלו בגיל 17 ושיחק בכל נבחרות ישראל בכל הגילאים כולל שתי הופעות במדי הנבחרת הבוגרת. הוא רשם עד כה במדי בית"ר 64 הופעות.

לאחר החתימה אמר השחקן לאתר הרשמי: "שמח ומאושר להצטרף למועדון מוביל. מודה על האמון בי מצד ההנהלה והצוות המקצועי. אני נפרד היום מבית"ר ירושלים וזה המקום להודות למועדון ולאוהדים על כל מה שקיבלתי וזה לא מעט. מודה על הכל ומוכן לאתגר המרגש הבא במכבי חיפה".

המנהל המקצועי של המועדון, גל אלברמן: "שמחים להודיע על הצטרפותו הרשמית של אביאל זרגרי למשפחת מכבי חיפה. אביאל שחקן צעיר בעל אישיות וכישרון רב ואנו רואים בו דמות אשר יכולה להתפתח ולהפוך לשחקן מוביל בכדורגל הישראלי בשנים הבאות. למרות גילו הצעיר אביאל עבר כברת דרך רצופה בעליות ומורדות בקריירה הקצרה. אנו נעניק לו את כל הכלים, על מנת לממש את כישרונו ואת מלוא הפוטנציאל הטמון בו. בהצלחה מכל הלב אביאל!".

מנכ"ל המועדון, איציק עובדיה: "שמחים על הצטרפות של אביאל ומאחלים השתלבות מהירה וטובה במדים הירוקים".

השחחקן ייצטרף מחר לאימוני  הקבוצה.