ירוק עד 2026!
EN threads facebook youtube instagram tiktok
ירוק עד 2026!
ראשון , 12/02/2023

ירוק עד 2026!

עומר אצילי חתם במועדון על חוזה לעוד שלוש שנים וחצי עם אופציה לעונה נוספת. לאחר החתימה אמר: "מאושר להמשיך במקום שהפך לי לבית"

אצילי ירוק עד 2026!

הקשר עומר אצילי חתם היום באמצעות סוכנו, רונן קצב, על חוזה לשלוש שנים וחצי נוספות עם אופציה לעונה נוספת, באולם וולבו בהרצליה.

אצילי (29.5), הצטרף כזכור למכבי חיפה בינואר 2021 ויש לו חלק משמעותי בהישגים הגדולים של הקבוצה בשנתיים האחרונות.

הוא שיחק במדים הירוקים עד כה 117 משחקים בכל המסגרות, בהם כבש 52 שערים (כולל שני שערים היסטוריים מול יובנטוס בליגת האלופות) ובישל 35 שערים.

עומר זכה עד כה עם מכבי בשתי אליפויות, אלוף האלופים, גביע הטוטו והגיע לשלב הבתים של ליגת האלופות ושל הקונפרנס ליג.

לאחר החתימה הוא אמר לאתר הרשמי: "אני שמח ומאושר להמשיך במכבי חיפה, שהפכה לי לבית מאז שהגעתי לכאן. הראש שלי כל כולו בלהמשיך לשמח את הקהל הירוק ולהביא הישגים למועדון".

המנהל הספורטיבי של המועדון, גל אלברמן, התייחס לחתימה כבר בשלב הסיכום: "מיומו הראשון במועדון, גילה עומר מחויבות רבה להובלת הקבוצה להצלחות והפך במהרה לשחקן מפתח. אנו מאחלים לעומר הצלחה מרובה בשנים הבאות, הישגים קבוצתיים ואישיים ורגעי אושר רבים ביחד עם הקהל הירוק. אוהבים אותך עומר!".

מנכ"ל המועדון, איציק עובדיה: "אנחנו ממשיכים ליישם את התוכניות שלנו להווה ולעתיד של המועדון. עומר אצילי הוא נכס אסטרטגי חשוב עבורנו ואני שמח שהוא נשאר איתנו במשפחת מכבי חיפה. כולנו נחושים להמשיך ביחד ולהצעיד את המועדון להישגים נוספים. בהצלחה עומר!".