סיור מנכל"ים באקדמיית "קצף"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
סיור מנכל"ים באקדמיית "קצף"
שני , 13/02/2023

סיור מנכל"ים באקדמיית "קצף"

בשבוע שעבר, התקיים קורס מנכל"ים בכירים בהשתתפותו של איתמר צ'יזיק, מרצה בקורס לניהול בכיר בספורט במכללת וינגייט, ועופר פביאן, מנהל מחלקת הנוער הירוקה וחבר בוועדת הנוער בהתאחדות לכדורגל.

הסטודנטים לניהול בספורט, ביקרו תחילה בהיכל ספורט רוממה וערכו סיור במקום לצד הסברים על שיטות ניהול חדשניות בתחום הכדורסל וענפים נוספים המתקיימים באולמות.
לאחר מכן הגיעו המנהלים הבכירים לאקדמיית קצף שם קיבל אותם מנהלת מחלקת הנוער, עופר פביאן, שערך להם סיור במתחם.
בסיום הסיור הרצה פביאן בפניהם על ניהול ספורט במועדונים, איך מנהלים תקציב והסתכלות רחבה על ההיבט הכלכלי בארגון.
 
בהמשך, הסטודנטים קיבלו כלים על התנהלות מול חוק הספורט, שיווק וקידום מכירות וכמובן ניהול צוות במסגרת העבודה היומיומית, ובניית תכנית מפורטת לעתיד הקידום הספורט בישראל. 
פביאן הוסיף מספר דגשים על בניית תשתית רחבה ונכונה במחלקת הנוער על מנת ליצור שחקני כדורגל בהיבט המקצועי ובהיבט החינוכי לעתיד הכדורגל הישראלי. 
 
צ'יזיק, שהרצה למנהלים במתחם המשיך את דבריו של עופר ודיבר על מטרות ויעדים בתחום ניהול הספורט, תקשורת ויחסי ציבור וכמובן תקשורת בין אישית שהיא אחד המרכיבים הכי חשובים בניהול בכיר בארגוני ספורט. בסיום האירוח במתחם יצאו המנהלים לביקור וסיור באצטדיון סמי עופר. 
 
מטרת הביקור במתחם היא הכשרה והסמכת מנהלים ומנכ"לים במוסדות ובארגוני ספורט כשהדגש הוא בעיקר: תכנון וארגון פעילות בספורט, שיטות ניהול מגוונות וניהול תקציבים בעמותות וארגוני ספורט כלליים.
 
עופר פביאן: "מועדון הכדורגל מכבי חיפה תמיד שמח לשתף פעולה יחד עם עתיד המנהלים הבכירים בספורט בישראל. נהנינו לקחת חלק בקורס ולהראות את העבודה שלנו במחלקת הנוער, את הצוותים וכמובן את מתקני המתחם. חשוב מאוד שעתיד המנהלים בספורט יעשו את קפיצת המדרגה בתחום דרך הכשרה באקדמיות הספורט השונות. מודה לאיתמר צ'יזיק על שיתוף הפעולה המרתק ומאמין שנמשיך לערוך את מפגשי הקורס העתידיים"