"ספיישל אולימפיקס" סוגרת עונה
EN threads facebook youtube instagram tiktok
"ספיישל אולימפיקס" סוגרת עונה
שלישי , 23/05/2023

"ספיישל אולימפיקס" סוגרת עונה

קבוצת "ספיישל אולימפיקס", המורכבת משחקנים מיוחדים ומוכשרים שמשחקים עבור מכבי "ספיישל" חיפה, התכנסה אמש במתחם "הקצף" לציון סיום עונה נוספת בשיתוף הפעולה עם המועדון הירוק שמחבק לאורך כל השנה את הארגון המדהים הזה. בעונה האחרונה הצטרפו אל השיתוף פעולה, "עמותת היציע הצפוני" המורכבת מאוהדי הקבוצה המנויים ביציע הצפוני בסמי עופר.

מועדון כדורגל מכבי חיפה מוצא חשיבות עליונה במסגרת תפקידו כגורם משמעותי בקהילה. מזה שנים שהמועדון הירוק מלווה מידי שנה את "ספיישל אולימפיקס" במסגרת האימונים השבועיים, טורנירים ברחבי הארץ וערבי גיבוש יחד עם אקדמיית הנוער של מכבי חיפה. שחקני האקדמיה הירוקה משתפים פעולה במהלך השבוע ב"קצף" יחד עם שחקני מכבי "ספיישל" חיפה ונותנים להם את תחושת השייכות למסגרת הספורטיבית והחברתית בפרט. בסיום האימונים שחקני האקדמיה והשחקנים המיוחדים של "אולימפיקס" עורכים ארוחת ערב משותפת ומחליפים חוויות מרגשות בניהם ובעיקר מרגישים שווים אחד לשני. מדובר בקבוצה מדהימה שמאמנת אותה המאמנת רונה סלם, עמה משתף פעולה אמיר שמלה שמאמן בבית הספר לכדורגל ב"קצף".
 
 
רונה סלם, מאמנת הקבוצה, סיכמה לאתר הרשמי: " הגעתי למחלקת הנוער של מכבי חיפה, שהוא בין המועדונים המפוארים בארץ, לא רק מבחינה הישגית אלא מבחינה ערכית המלמדת על כבוד האדם לפני השחקן. מזה שנתיים שאני מאמנת את הקבוצה המיוחדת הזאת שנקראת מכבי "ספיישל" חיפה ואני אסירת תודה על הרגעים המיוחדים האלה עם האנשים המדהימים שנמצאים כאן. רוצה להודות ליניב לוגסי רכז החטיבה הצעירה, לליאת אטקינס על הניהול האדמיניסטרטיבי וכמובן לאמיר שמלה המאמן מהאקדמיה הירוקה על השיתוף הפעולה המלא בנינו והכימייה הנהדרת. אני מקווה שהחברה שלנו תבין בסופו של דבר שכולנו שווים, והפרוייקט הנהדר כאן הוא ההוכחה לכך"
 
 
 חברי עמותת "היציע הצפוני" בניהם: מידן חיימוביץ', צחי מזרחי וחיים ענבה שהצטרפו העונה לפרויקט המרגש, סיכמו לאתר הרשמי :" היה לנו מדהים. מהרגע הראשון ידענו שהתפקיד שלנו הוא להכניס להם את הטירוף ולמלא אותם באהבה. כל אחד מהקבוצה הוא ייחודי - חלקם פתוחים יותר ולחלקם לוקח זמן - אבל המשותף לכולם שהם אוהבים את הסמל ומשתוקקים לשחק עבורו. את החיבור הזה לילדים ואת ההרגשה אחרי כל אימון, את הטלפונים לכל החברים מהיציע, מהעבודה והמשפחה כשאנחנו מספרים להם בהתלהבות איזה כיף היה לנו, אין לדבר הזה שום מחיר בעולם ואנחנו רוצים להודות לרונם סלם, אמיר שמלה המדריכים של הילדים המדהימים האלה וכמובן לעמותת "היציע הצפוני" ולמועדון הכדורגל מכבי חיפה על האירוח במתחם האימונים של האקדמיה הירוקה. נמשיך לתרום מזמנינו עבור הפרויקט המיוחד והמרגש הזה מידי שבוע. יאללה מכבי, ירוק עולה!