שלושת הכוכבים ושלושת הפסים מתחברים: מכבי חיפה ו-adidas יוצאות לדרך משותפת
EN threads facebook youtube instagram tiktok
שלושת הכוכבים ושלושת הפסים מתחברים: מכבי חיפה ו-adidas יוצאות לדרך משותפת
חמישי , 01/06/2023

שלושת הכוכבים ושלושת הפסים מתחברים: מכבי חיפה ו-adidas יוצאות לדרך משותפת

עכשיו זה רשמי: אלופת ישראל בכדורגל וענקית הספורט מודיעות על תחילת שיתוף הפעולה בין שני המותגים המובילים. במסגרת ההסכם תספק adidas תלבושות וציוד לכלל הקבוצות במועדון ב-4 שנים הקרובות

ריאל מדריד, יובנטוס, מנצ'סטר יונייטד, נבחרת איטליה, נבחרת ארגנטינה ועכשיו גם מכבי חיפה: לאחר שחגגנו את האליפות השלישית ברציפות וה-15 בתולדות המועדון, מה שהעניק את הכוכב השלישי, הירוקים מהכרמל מצטרפים לרשימה האקסקלוסיבית של קבוצות הכדורגל המשתפות פעולה עם המותג בעל שלושת הפסים.

לשני המותגים היסטוריה משותפת: adidas הייתה חלק מעונת האליפות הראשונה של המועדון מהכרמל (83/84) ובין השנים 84-91 הלבישה באופן רשמי את הירוקים באחת מתקופות הזוהר של המועדון, בה זכה בשתי אליפויות המדינה ובדאבל.

האהדה הרבה לה זוכה המועדון ברחבי הארץ, הינה תוצאה של העובדה שהירוקים הינם בבואה של החברה הישראלית היפה, בה כל אדם מתקבל בברכה בלי הבדלי דת, גזע ומין, בדומה לקהל הרחב והמגוון של המועדון, כל זאת בהתאם לאותם ערכים שמובילה adidas ששמה לה למטרה לחבר בין אנשים ותרבויות ולשנות חיים באמצעות הספורט, מה שהפך את החיבור לטבעי ומתבקש.

הבסיס לשיתוף הפעולה, שבמסגרתו כלל קבוצות המועדון יילבשו מדי adidas רשמיים ב-4 שנים הקרובות, הוא האופן שבו רואה ענקית הספורט את מכבי חיפה כשותפה המתאימה ביותר בישראל, עם סט ערכים ומטרות דומות, שאותם מוביל נשיא המועדון מר יעקב שחר כבר יותר מ-30 שנה.

adidas תביא עימה סטנדרט בינלאומי חדשני שיבוא לביטוי בערוצי המדיה ובפעילויות בהשראה בינלאומית, בדומה לשיתופי פעולה עם המועדונים המצליחים בעולם וברמה שלא נראתה בישראל.

כאמור, מעבר לשותפות הספורטיבית בין שני המותגים, יכלול ההסכם מגוון רחב של פעילויות עבור הקהילה ואירועי אוהדים יחד עם הקהל העצום של המועדון הפרוש בכל רחבי הארץ, במטרה למנף את הכוח האדיר של האהדה למטרות חיוביות.

נשיא המועדון, יעקב שחר: "מברך ושמח על ההסכם עם חברת אדידס. גאים להיות חלק ממועדוני הכדורגל המובילים בעולם, המשתייכים למשפחה זו".

המנכ"ל, איציק עובדיה: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה בין מכבי חיפה לחברת אדידס, שילוב של שני מותגים מובילים בתחומם היוצאים לדרך משותפת מלאת אתגרים ופרויקטים יחודיים ומרגשים ביחד״.

מנכ"ל adidas ישראל טיבו דוראנד: "אנו גאים מאוד לצרף היום את מועדון הכדורגל המוביל בישראל, לרשימה ייחודית של מועדוני הכדורגל הגדולים בעולם כחלק בלתי נפרד ממשפחת אדידס. החיבור בין אדידס למכבי חיפה מייצג חזון ומטרה משותפים ומעל הכל - את האהבה הגדולה לספורט. אין עוד ספורט כמו כדורגל, אך מעבר לזה, מה שעוד מחבר אותנו יחד, זה הערכים שאנו חולקים. באדידס יש לנו את האמונה שדרך הספורט יש לנו את הכוח לשנות את החיים, ואין לי ספק, שהשותפות הזו תהיה ביטוי חשוב לכך".