נא להכיר: חנות הדגל החדשה של מכבי
EN threads facebook youtube instagram tiktok
נא להכיר: חנות הדגל החדשה של מכבי
ראשון , 16/07/2023

נא להכיר: חנות הדגל החדשה של מכבי

מחר תיפתח באופן רשמי חנות הדגל החדשה של המועדון באצטדיון סמי עופר. בנוסף אליה, נפתחה החנות המתחדשת בגרנד קניון ואל שתיהן תתווסף לראשונה בישראל משאית מכר "מכבי-מוביל" שתסתובב ברחבי הארץ.

עידן חדש בחנויות מועדון הכדורגל מכבי חיפה

מחר בערב (19:30 - אחרון הלקוחות) תושק חנות הדגל החדשה של המועדון, אשר תהיה באצטדיון סמי עופר. החנות, שמשתרעת על שטח של מעל 200 מ"ר, ממוקמת בצד המערבי של האצטדיון בסמוך לכניסת VIP.

 

החנות מצוידת בטכנולוגיה חדשנית, מערכות הדפסה מתקדמות ועוצבה בשיתוף עם המלבישה הרשמית adidas כאשר בכניסה אליה יקבל את הבאים מייצג ייחודי ראשון מסוגו בעולם.

 

בחנות ניתן יהיה למצוא שילוב רחב של מוצרי הקבוצה מבית adidas (קיט רשמי, חולצות שוער ואת קולקציית האימון במידות לגברים, נשים וילדים), לצד מוצרים מהקו הרשמי של המועדון (טי-שיירטים, קפוצ'ונים ומגוון רחב של אקססוריז).

בשלב זה (שלב ההרצה) תפתח חנות המועדון בימים א׳,ג׳,ה׳ בין השעות 12:00-20:00,
כמו כן, בימי משחק החנות תפתח החל מהשעה 12:00.
שימו לב - לא יהיה ניתן להזמין חולצות בהדפסה אישית החל מ-3 שעות לשריקת הפתיחה, כדורים ימכרו ללא ניפוח (בכדי שיהיה אפשר להכניסם לאצטדיון).

במקביל לחנות הזו, נפתחו שתי חנויות נוספות.

 

1. החנות בגרנד קניון, שעברה שיפוץ מן היסוד ונפתחה מחדש לאחרונה.

 

2. מכבי מוביל. לראשונה בישראל משאית מכר ענקית ונגישה (באורך 7 מטרים), שתסתובב ברחבי הארץ ותספק חווית קנייה שטרם נראתה בישראל, עם מגוון רחב של מוצרי הקבוצה. בימים של משחקי בית המשאית תמוקם בסמוך לשער E ותלווה כמובן את הקבוצה במשחקי החוץ.

 

כל אלה מצטרפים לאתר החנות החדש, שעלה לפני מספר שבועות לאוויר.

 

בהזדמנות זו נזכיר כי על מנת לרכוש בכל אחת מהחנויות עליכם להירשם לאתר החנות וליצור לעצמכם חשבון, שיהווה עבורכם אזור אישי ויקל על כל התהליך.

להרשמה לחצו כאן.

 

 

 

 

חנות הדגל של מכבי חיפה באצטדיון סמי עופר

צילום: מכבי חיפה, האתר הרשמי

 

 

חנות המועדון בגרנד קניון, חיפה

 

ה-״מכבי-מוביל״