שיתוף פעולה בין האקדמיה הירוקה להפועל חוף כרמל
EN threads facebook youtube instagram tiktok
שיתוף פעולה בין האקדמיה הירוקה להפועל חוף כרמל
שלישי , 18/07/2023

שיתוף פעולה בין האקדמיה הירוקה להפועל חוף כרמל

לאחר כשני עשורים, מועדון הכדורגל מכבי חיפה נפרד משלוחת נהלל ומכריז על שיתוף פעולה עם מחלקת הנוער של הפועל חוף הכרמל בקבוצות נערים א' וב' אשר ישחקו תחת המעטפת המקצועית של שתי המחלקות בליגות הארציות.

במסגרת שיתוף הפעולה בין המועדון הירוק למחלקת הנוער של חוף כרמל, תעביר מכבי חיפה את השנתונים של נערים א' וב' מנהלל לחוף כרמל אשר מונה היום שנתונים מטרום ג' ועד נערים ג'. 
 
המטרה של השת"פ היא לתת הזדמנות לשחקנים שלא נמצאים באקדמיה הבכירה של מכבי חיפה לקבל חשיפה בפני המנהלים המקצועיים של המועדון, במידה וירשימו ביכולותיהם יוכלו לעבור למעטפת הבכירה של מכבי בדמות "אקדמיית קצף". מהלך זה מאפשר לשתי המחלקות לתת מענה והזדמנות אמיתית לילדי המחלקה להגיע מחוף הכרמל והסביבה עד לרמות הבכירות ביותר.
 
שי מיימון, מנהלה המקצועי של מחלקת הנוער הפועל חוף הכרמל אמר לאתר הרשמי בעקבות השת"פ: "אני שמח לצאת לדרך המשותפת יחד עם מכבי חיפה. מדובר בשדרוג גדול עבור המועדון שלנו. במסגרת שיתוף הפעולה נוכל לקדם גם את ילדי המועדון ולא פחות חשוב גם את צוות המאמנים שיהיו חשופים לחומרים המקצועיים ולמעטפת של מכבי חיפה. 
בנוסף, לכל ילדי המועדון יהיה מעכשיו אופק מקצועי אצלנו בתוך הבית שאליו יוכלו להגיע ומשם להשתלב בהמשך הדרך ברמות הגבוהות יותר."
 
עפר פביאן, מנהל מחלקת הנוער הוסיף: "אנו גאים ושמחים לשתף פעולה באופן רשמי עם מחלקת הנוער של המועצה איזורית חוף כרמל. המטרה היא לתת הזדמנות לעוד שחקנים צעירים להיות חלק מהמעטפת המקצועית של המועדון שלנו ולקדם כישרונות למימוש הפוטנציאל על מנת שיוכל לממש את כישוריו ברמות הגבוהות ביותר."
 
כל המעוניינים להבחן למחלקת הנוער מוזמנים ליצור קשר עם:
שי מימון 052-6160005 מנהל מחלקת הנוער
נדב דוידוביץ' 052-6416411 מנהל המועדון 
 
שנתונים 2007 נערים א'
שנתונים 2008 נערים ב'
האימונים מתקיימים  בכל ימות השבוע מ17:00 עד 18:30 בקיבוץ החותרים וקיבוץ מעגן מיכאל. 
 
עקב עיניינים לוגיסטים, אימוני הפתיחה כרגע מתקיימים במרכז מיר"ב.
 
ניווט למרכז מיר"ב: https://waze.com/ul/hsvbcexhmj