מכבי חיפה למען "סיכוי שווה"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
מכבי חיפה למען "סיכוי שווה"
שלישי , 22/08/2023

מכבי חיפה למען "סיכוי שווה"

שיתוף הפעולה המרגש שנרקם בין מועדון כדורגל מכבי חיפה לבין המיזם החברתי "סיכוי שווה" ממשיך במטרה לשלב אנשים עם מוגבלות בעבודה ובחברה. מדובר בפרויקט חשוב עבור המועדון, שבמהלך העונה הקרובה יסייע בהשגת המטרה החשובה.

מועדון כדורגל מכבי חיפה שמח לבשר על המשך שיתוף פעולה מרגש וחשוב עם המיזם החברתי "סיכוי שווה", שמטרתו לשלב אנשים עם מוגבלות בעבודה ובחברה. לא מדובר בעמותה, אלא בקהילה וירטואלית הקיימת כבר שנים, הפועלת בהתנדבות בלבד, ללא מנגון רווח המעוניינת להעניק סיכוי שווה לבעלי מוגבלויות למצוא תעסוקה ולהשתלב בחברה. יש לציין, בזכות פעילותה של הקהילה, מאות אנשים בעלי מוגבלות מצאו מקום עבודה. יחד עם זאת, ישנם אנשים נוספים אשר מעוניינים בסיכוי שווה ולכן המועדון החליט להירתם בעבר ולהמשיך גם העונה לעשייה הערכית והחשובה כל כך

 

במסגרת שיתוף הפעולה עם "סיכוי שווה" המועדון יידאג מדי חודש לפרסם כאן ובכל הרשתות החברתיות הרשמיות, אנשים אשר מבקשים להשתלב בעבודה ובחברה. אנו מאמינים ששיתוף הפעולה והפניה אל קהל אוהדינו הגדול והנפלא, יביא לחשיפה רבה ויסייע בהשגת המטרה.
 

מנכ"ל המועדון, מר איציק עובדיה: "מדובר בפרויקט שאנו רואים בו חשיבות גדולה וגאים להיות חלק ממנו. הצלחת המיזם בעבר רק מגבירה את המוטיבציה שלנו להמשיך ולסייע בשילוב בעלי מוגבלויות בשוק העבודה"

 

מייסד מיזם "סיכוי שווה", אורן הלמן:

 "ספורט הוא תחום שמעצים אנשים עם מוגבלות. עכשיו אנחנו רואים שהוא גם יכול לתרום לשילוב של אנשים עם מוגבלות בשוק העבודה, באמצעות השימוש בהערצה ובחשיפה שיש לשחקני מועדון הכדורגל של מכבי חיפה בציבור.

ההירתמות של מועדון הכדורגל מכבי חיפה לשילוב של אנשים עם מוגבלות בעבודה, באמצעות שיתוף הפעולה עם סיכוי שווה, הוא לא מובן מאליו, ומעיד על ערכיות גדולה של הנהלת המועדון ושחקניו.

הרצון של מי שמצליח ומגיע להישגים לתרום גם למי שחלש ומתקשה – הוא מרגש ובכלל לא מובן מאליו.

יש בנו המון הערכה למועדון הכדורגל מכבי חיפה, שמפגין ערבות הדדית ציונות אמיתית ואהבת אדם באשר הוא!"