נוער | פותחים עונה ברעננה
EN threads facebook youtube instagram tiktok
נוער | פותחים עונה ברעננה
שישי , 25/08/2023

נוער | פותחים עונה ברעננה

אלופת הליגה לנוער, מכבי "הרדי" חיפה, תפתח מחר (ש') את עונת 23/24 כשתצא למשחק חוץ נגד הפועל רעננה. המשחק יחל בשעה 18:50, שידור ישיר ומשולב בערוץ הספורט

מכבי "הרדי" חיפה פותחת עונה!

קבוצת הנוער, תחת הדרכתו של המאמן החדש, עמיר נוסבאום, תחל בשבת את המסע שלה בליגה, ותתארח אצל הפועל רעננה, שסיימה בעונה שעברה במקום התשיעי בטבלה.

כחלק מהליך העבודה של המועדון וקידום שחקנים ואנשי צוות, קבוצת הנוער עברה מתיחת פנים בקיץ האחרון.

לאחר ההצלחה בעונה שעברה בליגה וקמפיין מכובד בשלב הבתים של ליגת האלופות לנוער, מאמן הקבוצה מסאי דגו, קודם לקבוצה הבוגרת ויחד איתו ראש מערך השוערים במחלקת הנוער, איתי זילפה.

במקום השניים הגיעו המאמן עמיר נוסבאום ויחד איתו הצטרף לניהול מערך השוערים במחלקה אליעד גרף.

שלושה שחקני נוער הוקפצו באופן רשמי לקבוצה הבוגרת: עילי פיינגולד, חמזה שיבלי וענאן חלאילי. העונה שנתון 2005 יהיה זה שיוביל את הנוער בתוספת חיזוק משמעותי מצד שחקני שנתון 2006, שעלו מנערים א'.

משחק פתיחת העונה של הנוער יהיה מחר מול הפועל רעננה ויחל בשעה 18:50 (שידור ישיר ומשולב בערוץ הספורט).

בעונה שעברה נפגשו שתי הקבוצות פעמיים במסגרת הליגה. בשני המפגשים מכבי ניצחה עם יחס שערים של 1:7. המפגש האחרון בחוץ מול רעננה הסתיים עם ניצחון 1:2 מצמד שערים של עידו אלמישלי. המפגש בשבת יהיה המפגש ה-28 בין שתי הקבוצות. ב-27 המפגשים הקודמים בין מכבי לרעננה ניצחו הירוקים ב-19 משחקים, הפסידו ארבעה ועוד ארבעה הסתיימו ללא הכרעה. הפרש השערים במפגשים בין שתי הקבוצות עומד על 17:51 לטובת הירוקים.