סופ"ש במחלקת הנוער
EN threads facebook youtube instagram tiktok
סופ"ש במחלקת הנוער
מאת: יצחק הברמן , |  ראשון , 27/08/2023

סופ"ש במחלקת הנוער

קבוצות הנערים של המחלקה, שכרגע רק הן החלו את העונה, רשמו ניצחונות ושמרו על שבת מושלמת של הקבוצות מקצף. צילום: מכבי חיפה, ג'ו הירש

הפתיחה המוחצת של קבוצת הנוער מכבי "הרדי" חיפה (2:7 על הפועל רעננה), היוותה מעין סיום ליום מוצלח מאוד במחלקת הנוער, שכל שלוש הקבוצות הבכירות שלה זכו בניצחונות.

קבוצת נערים א', מכבי "עלמני" חיפה, ביקשה לפתוח ברגל ימין את עונת המשחקים החדשה. שלא כמו בשנה שעברה בה נוצחה בבאר שבע, הפעם חניכיו של גיא בוגאנים הסתערו בביתם על הפועל חדרה וגברו עליה ללא תנאי 0:3. בשער הבכורה התכבד שחקן חדש שהגיע מהפועל תל אביב, נבות רטנר, שפרץ את שער האורחים בדקה ה-19. זאת נותרה תוצאת המחצית ולאחריה, כדורגלן שני שהצטרף העונה למועדון הירוק, ניב גבאי הכפיל את התוצאה ל-0:2 ואת המסמר האחרון תקע יהלי הראל חמש דקות לסיום.

דרך ארוכה עשתה קבוצת נערים ב', מכבי "יהויכים" חיפה, עד לבאר שבע הרחוקה, אולם הדרך חזרה נראתה קצרה בהרבה. וזאת אחרי שליאם לוסקי, סגן מלך השערים מאשתקד (נערים ג') כבש את השער היחיד בדקה ה-25. למרות האכזבה היחסית מהתיקו הביתי לפני שבוע מול הפועל כפר סבא, מתברר שהמאמנת החדשה-ישנה ב"קצף", ענבל נמני-קנפו, גרמה למארחת הפועל באר שבע לצאת מהמשחק מתוסכלת מחוסר יכולתה להשוות. אגב, גם לפני שנה הצליחו החיפאים לשמור על רשת נקייה בשני המחזורים הראשונים.