נוער | מארחים את סכנין
EN threads facebook youtube instagram tiktok
נוער | מארחים את סכנין
שלישי , 12/12/2023

נוער | מארחים את סכנין

אחרי התיקו בשבת מול בני יהודה, הירוקים חוזרים למגרשם הביתי ויארחו מחר (רביעי) את בני סכנין במסגרת המחזור השביעי בליגת העל לנוער. המשחק יחל בשעה 13:45 וישודר בשידור משולב בערוץ הספורט

קבוצת הנוער, תחת הדרכתו של עמיר נוסבאום, תארח מחר (רביעי, 13:45, קצף), את הקבוצה מהמקום השמיני בטבלה, בני סכנין. כזכור, במחזור הקודם איבדו הירוקים שתי נקודות חשובות מול הכתומים מת"א, וירצו לחזור למסלול הניצחונות, רגע לפני המפגש בשבת מול מכבי ת"א.

בפעם האחרונה שסכנין שיחקה בחוץ מול מכבי "הרדי" חיפה, זה קרה בסוף ינואר 22, המשחק הסתיים בתוצאה 1:3 לירוקים. האלופה נכנסת לרצף עמוס במשחקים ורוצה לקחת את מלוא הנקודות, על מנת לבסס את מעמדה בהגנה על תואר האליפות. מכבי נמצאת במקום השלישי בטבלה עם 11 נקודות אחרי שישה מחזורים. ניצחון יקרב אותה לצמרת והקבוצה תנסה לצמצם את הפער מהפסגה, העומד על ארבע נקודות ממכבי פ"ת שבמקום הראשון עם משחק חסר.

עמיר נוסבאום אמר לאתר הרשמי לקראת המשחק: "אחרי תקופה ארוכה אנחנו שמחים לחזור לבית שלנו בקצף. סכנין יריבה לא פשוטה, אך אני מאמין בשחקנים שלי שידעו לבוא בגישה הנכונה ולנצח. יש לנו חודש עמוס במשחקים ואנחנו רוצים ליצור רצף של צבירת נקודות".