נוער| מתארחים אצל מכבי ת"א
EN threads facebook youtube instagram tiktok
נוער| מתארחים אצל מכבי ת"א
שישי , 15/12/2023

נוער| מתארחים אצל מכבי ת"א

מכבי "הרדי" חיפה תתארח מחר אצל הצהובים מת"א במסגרת המחזור השמיני בליגת העל לנוער. המשחק יתקיים באצטדיון נס ציונה ויחל בשעה 12:40, שידור משולב בערוץ הספורט.

אחרי ההפסד הביתי לסכנין, חניכיו של עמיר נוסבאום מתכוננים למשחק נגד מכבי ת"א במסגרת המחזור השמיני בליגת העל לנוער.
הירוקים יודעים שהם חייבים לנצח, כדי לא להתרחק מהצמרת בטבלה. המאמן ערך הבוקר את האימון המסכם ב"קצף" ודיבר עם השחקנים שאין מקום יותר לטעויות.
 
בפעם האחרונה שמכבי התארחה אצל הצהובים זה קרה בפתיחת העונה הקודמת במחזור הראשון. המשחק הסתיים בתיקו 2:2, לאחר שהירוקים חזרו פעמיים מפיגור ויצאו עם נקודה. במפגש האחרון בין השתיים במרץ 22, מכבי הדיחה את מכבי ת"א מרבע גמר גביע המדינה עם שישייה מהדהדת בקצף וחגיגה של ענאן חלאילי שסיים את המשחק עם צמד ובישול.
 
זה יהיה המפגש ה-78 בין מכבי חיפה למכבי ת"א, מתוכם ניצחו הירוקים ב-34, הצהובים ב-28 ו-16 הסתיימו ללא הכרעה. יחס השערים במאזן המפגשים בניהם עומד על 110-125 לטובת מכבי חיפה.
המפגשים בין השתיים מספקים לרוב עניין ולא מעט שערים. רק שני משחקים מתוך 78 המפגשים הסתיימו בתיקו ללא שערים.
 
נוסבאום אמר לאתר הרשמי לקראת המשחק: "אין לנו יותר מידי זמן להתכונן, היה לנו משחק ברביעי, מבחינתו נתאושש ונעשה את ההכנה הכי טובה למכבי ת"א. אנחנו לוקחים בחשבון שאנחנו אחרי הפסד, זה מכניס באנו אקסטרה מוטיבציה, והמטרה היא כמובן לחזור עם 3 נקודות".
 
השוער, נועם שביט:  "חזרנו מהפגרה בצורה לא הכי טובה. אנחנו יודעים כמה המשחק חשוב לנו, לאוהדים, לצוות ולכל המועדון. אנחנו עושים הכל כדי להגיע למשחק בצורה הכי טובה שיש".