סיכום מחזור משחקים במחלקות הנוער
EN threads facebook youtube instagram tiktok
סיכום מחזור משחקים במחלקות הנוער
שישי , 15/12/2023

סיכום מחזור משחקים במחלקות הנוער

קבוצות מחלקת הנוער חוזרות לשחק לאחר פגרה ארוכה וקיימו מחזור אמצע שבוע. איציק הברמן מסכם את המחזור. צילום: מכבי חיפה, ג'ו הירש

בשעה טובה ומוצלחת ליגות הכדורגל במחלקות הנוער יצאה לדרך, אחרי פגרה בת חודשיים. קבוצת הנוער, מכבי "הרדי" חיפה הפסידה, אך ארבע קבוצות הנערים זכו בניצחונות.

 

קבוצת נערים א' מכבי "עלמני" חיפה מליגת העל נפגשה בשכונת התקווה מול בני יהודה, מאבק בין שתי קבוצות מרכז טבלה והירוקים של גיא בוגנים המשיכו מהמקום בו הפסיקו בתחילת אוקטובר (ניצחון בדרבי) וגברו על בעלת הבית 0:2 משערים במחצית הראשונה של ינון פנגזיכט (31) והדר מלמד (43). גם בשבת הביאו ניצחון במסלול הגביע עת ניצחו את הפועל חדרה 0:2.

 

אם מסורת אז עד הסוף. שומרים עליה בחג החנוכה וגם קבוצת נערים ב' מכבי "יהויכים" חיפה בהדרכתה של ענבל נמני-קנפו לא איכזבה. הקבוצה טרם ניצחה במשחק בית כלשהו (מלבד בגביע בשבת 0:11 מול בני שפרעם) אבל תנו לבחורים לשחק מחוץ ל"קצף" והם עושים את העבודה. עובדה, בכל ארבעת משחקיהם חזרו עם מלוא הנקודות. היום טעמה את נחת רגלה בני יהודה שכמעט ומנעה מהחיפאים לנצח. הזהובים הוליכו כבר בדקה הרביעית, דניאל הדר איזן (13) אבל המארחים לא נבהלו והחזירו לעצמם את היתרון כעבור שש דקות. במחצית השנייה הצליח יהודה קארו (67) להשוות וממש על הבאזר אף כבש את שער הניצחון- 2:3 למכבים.

 

ה"דאבליסטית" מקבוצת ילדים א' אשתקד, התבגרה ושחקניה ביקשו לפתוח את העונה ברגל ימין. מחצית ראשונה מדהימה ביכולתה חרצה את גורל המשחק הביתי מול הפועל רמת גן. כמאל הינו ויגל תרשיש, כל אחד עם צמד שערים ושער מרגלי אחמד חלאילי קבעו 0:5 לזכות חניכיו של יורם בסר, מאמנם בעונה שעברה. לאורחים נותרה רק אפשרות לכבוד שער כבוד. 1:5 למכבי "מקס" חיפה.

 

במזל טוב נולדה קבוצה חדשה במחלקת הנוער הירוקה. השנה הוחלט להריץ קבוצת נערים ג' נוספת ששמה בישראל מכבי חיפה גולדשנפלד. המאמן רועי גוזלן יהיה אחראי גם על הקבוצה הזאת שתשחק בקבוצת דרג 1 כאשר שחקניה צעירים משחקני שאר הקבוצות בשנה. בהופעת הבכורה הצליחו לטעום טעמו של ניצחון בכורה 0:1 על מ.כ. ירמיהו חולון משערו של עומרי אמדן.

 

הראשונה לחדש את משחקיה בעת החדשה, מכבי "מיכאל" חיפה (ילדים א') נוצחה במשחק חוץ בידי מכבי נתניה 2:0.

 

גם בשכבת ילדים ב' תהיינה למכבי חיפה שתי קבוצות. הבכירה שבהן, מכבי "שמואל" חיפה תשחק רק ביום חמישי בבאר שבע, והקבוצה הצעירה יותר, המבוססת על סגל קבוצת ילדים ג', מכבי חיפה גולדשנפלד אותה יאמנו לירן אהרון, תמיר פרידמן ורביד יהלום, גברה על מכבי עתלית 2:7 וצברה שלוש נקודות ראשונות.

 

פתיחה חלקה גם לקבוצת ילדים ג' מכבי "עודד" חיפה (מאמנים: עמנואל נתנאל, ינון סלעי והעוזר אור צרור) שלא התקשתה לנצח את מ.כ. נווה-יוסף 0:5.

 

הפסד ביתי לקבוצת טרום א' מכבי "ישעיהו" חיפה- 2:1 מול הפועל רמת גן. את החיפאים מאמן תומר מזרחי. סוגרת את משחקי אמצע השבוע מכבי "יואל" חיפה (טרום א' בדרוג 2 צפון) אותה מאמן שי סאלי והעוזר עומר כהן, שניצחה בבית את בני שפרעם 1:6.