סופ"ש במחלקת הנוער
EN threads facebook youtube instagram tiktok
סופ"ש במחלקת הנוער
ראשון , 17/12/2023

סופ"ש במחלקת הנוער

שבעה ניצחונות מול ארבעה הפסדים ומותתן אחד גדול. איציק הברמן מסכם את משחקי סוף השבוע של קבוצות המחלקה. צילום: מכבי חיפה, ג'ו הירש

ככה-ככה. ככה ניתן לסכם את משחקי קבוצות מחלקת הנוער. שבעה ניצחונות מול ארבעה הפסדים. הכי מאוכזבת יצאה קבוצת נערים א' מכבי "עלמני" חיפה  של גיא בוגנים שראתה לנגד עיניה לפחות נקודת ליגה במשחק מול מכבי תל אביב, ספגה לקראת הסיום וירדה מנוצחת 2:1 ממגרשה הביתי. החיפאים מדורגים במקום השביעי, מרחק עשר נקודות מהמקום הראשון.

 

מי שחזרה בסערה עם חידוש משחקי הליגה היא מכבי "יהויכים" חיפה (נערים ב' בליגת העל) אשר הביסה במגרשה את הפועל רמת גן 0:3 ומנסה להיצמד עוד יותר לחבורת הצמרת. ליאם לוסקי (צמד) ודניאל הדר כבשו, קבוצתה של ענבל נמני-קנפו במקום החמישי, בטווח עין של שבע נקודות מהפסגה.

 

המבנה החדש של הליגה לנערים ג', המכונה עתה דרג 1 ומאכלסת ים של קבוצות עם סגלים צעירים יחסית, גורם לדבוקה של תשע קבוצות עם מלוא שש הנקודות הראשונות. השבת קבוצתו של יורם בסר מכבי "מקס" חיפה לא התקשתה לנצח את הפועל ניר רמת השרון במבצרו 2:6. יגל תרשיש עם שלושער, אחמד חלאילי, עומר קנרצויורק ואיתי רוסו הבקיעו.

 

באותה ליגה משחקת עוד קבוצת נערים ג' מכבי חיפה גולדשנפלד, והיא פגשה יריבה חזקה בדמות מכבי תל אביב. האורחים ניצחו 1:6. בשער הכבוד התכבד אריאל דורה מהנקודה הלבנה.

 

פתיחת עונה בלתי שגרתית לקבוצת ילדים א' מכבי "מיכאל" חיפה שחלק משחקניה הוקפצו לקבוצת נערים ג'. קבוצתו של המאמן רועי גוזלן, ספגה הפסד ליגה שני רצוף, הפעם בבית להפועל חדרה 2:1. את השער למכבים הבקיע אורי ארנולדס.

 

 

תוצאות של קבוצות הילדים:

ילדים ב' | מכבי "שמואל" חיפה-שמשון תל אביב 2:7

ילדים ב' | הפועל חדרה-מכבי חיפה גולדשנפלד 4:2.

ילדים ג' | מ.ס ב"ש-מכבי "עודד" חיפה 3:1

טרום א' | הפועל ירושלים-מכבי :ישעיהו" חיפה  4:0

טרום א' | מכבי "יואל" חיפה-נווה יוסף 0:6