סופ"ש במחלקת הנוער
EN threads facebook youtube instagram tiktok
סופ"ש במחלקת הנוער
שני , 25/12/2023

סופ"ש במחלקת הנוער

משחקים שנדחו או הופסקו עקב מזג האוויר, וניצחון אחד מתוק של נערים א'. איציק הברמן מסכם את משחקי סוף השבוע של קבוצות המחלקה. צילום: מכבי חיפה, ג'ו הירש

התחלנו את המחזור עם קבוצת הנוער, שמשחקה נדחה עקב תנאי מזג אוויר קשים. ממטרי הגשם הכניעו את מחלקת הנוער של מכבי חיפה בתוצאה 4:7 משחקים ששוחקו וכאלה שלא. 

מי ששיחקה וניצחה ברמת השרון היא קבוצתו של גיא בוגנים, מכבי "עלמני" חיפה (נערים א') מליגת העל. הירוקים הסתערו, אלעד בן-שמעון כבש צמד בתוך שלוש דקות במחצית הראשונה, חברו ניב גבאי קבע 0:3 והדרך לניצחון בטוח נראתה סלולה. אלא שלחיפאים חסר המתח של דקות הסיום ובתוך שלוש דקות המארחת הגיבה בשני שערים משלה וסיכנה את שלוש הנקודות שנראו בטוחות. בסיום 2:3 וניצחון חמישי.

מאוכזבת השבת היא ללא ספק קבוצת נערים ג' מכבי "מקס" חיפה של יורם בסר. היא ארחה על מגרש סינטטי ב"קצף" מלא שלוליות את הקבוצה הבכירה של הפועל תל אביב (צפון). אחרי שהשופט אישר את ההתמודדות, גילתה הקבוצה יכולת מצוינת שלא השאירה סיכוי לאדומים. כמאל הינו (צמד), עומר קנציוראק ודוד דובינסקי מוטטו את ההגנה האורחת ונראה היה שהקבוצה בדרך לניצחון גדול. אלא שאז התערב שר הגשם, גשם עז ניתך ארצה ועשרים דקות לסיום, השופט החליט להפסיק את המשחק ולשלוח את השחקנים לחדרי ההלבשה. התל אביבים שמחו על ההזדמנות לברוח מהסערה, תרתי משמע. כעת לא ברור אם ייערך משחק חוזר מאחר ומדובר בנערים.

קבוצת נערים ג' מכבי גולדשנפלד חיפה, הקדימה לשחק כבר ביום שישי בקריית ביאליק מול מכבי צור שלום. המארחת ניצחה 1:3 ואת השער לזכות החיפאים, אותם מאמן רועי גוזלן, כבש מהנקודה הלבנה אריאל דורה, זה השבוע השני.

טרום א' | מכבי צור שלום-מכבי "יואל" חיפה 3:3.

באמצע השבוע ייערך מחזור גביע (סיבוב שני) ולמעט קבוצת הנוער שתשלים את משחקה הדחוי מול מ.ס. אשדוד (שלישי, 18.00) וקבוצות נערים א' וב', כל השאר תנסינה להעפיל לשלב השלישי.