נוער | דרבי מול הפועל
EN threads facebook youtube instagram tiktok
נוער | דרבי מול הפועל
שישי , 29/12/2023

נוער | דרבי מול הפועל

קבוצת הנוער תתארח מחר אצל היריבה העירונית למפגש במסגרת המחזור ה-10 בליגת העל לנוער. המשחק יתקיים בבית נגלר (קריית חיים) וישודר בשידור משולב בערוץ הספורט.

אז אחרי הניצחון במהלך השבוע מול אשדוד עם 0:1 קטן גדול, חניכיו של נוסבאום יפגשו מחר לדרבי חם את הפועל חיפה. הירוקים נימצאים במקום השישי בטבלה עם 14 נקודות כמו ליריבה מקריית חיים שנמצאת מקום אחד מתחתיה. המפגש בין השתיים יהיה האחרון לשנת 2023. 
 
המפגש האחרון בין שתי הקבוצות התקיים בינואר אשתקד באצטדיון קריית חיים. הירוקים הביסו את האדומים 1:6 בדרבי חד צדדי לחלוטין. אגב זהו הניצחון הכי גדול של מכבי על הפועל במגרשה הביתי. 
 
אם מדברים על ניצחונות גבוהים של מכבי באצטדיון בקריות, היו גם תוצאות 1:4 ו-0:3 בעבר הרחוק. כשמביטים על כלל המפגשים בליגת העל לנוער, מכבי בנוסף ניצחה ב"קצף" בתוצאות 2:8 ו-0:7. בסך הכל נערכו 70 משחקי "דרבי" בין השתיים כאשר מכבי מנצחת ב-39 והפסידה ב-15 מפגשי עבר. עוד 16 מפגשים הסתיימו ללא הכרעה והפרש השערים עומד על 69-134 לזכות הירוקים.
 
מאמן הקבוצה, עמיר נוסבאום אמר לאתר הרשמי : "הדרבי חשוב מאוד לנו, חשוב מאוד לאוהדים. יש תחושה טובה והתרגשות ואנחנו נעשה הכל כדי לחזור עם שלוש נקודות".
 
שחקן הקבוצה, ינאי דיסטפלד הוסיף "ידוע שדרבי זה מהעל הכל, אנחנו נבוא לתת הכל ולנצח בכל מחיר. זה הדבר היחיד שמעניין אותנו".