סקירת משחקי מחלקת הנוער
EN threads facebook youtube instagram tiktok
סקירת משחקי מחלקת הנוער
ראשון , 31/12/2023

סקירת משחקי מחלקת הנוער

חמישה ניצחונות ומבול של שערים. איציק הברמן מסכם את משחקי סוף השבוע של קבוצות המחלקה. צילום: מכבי חיפה, ג'ו הירש

דרבי ומכבי תל אביב צריך תמיד לנצח- את זה ידעו דורות של שחקנים שעברו את מחלקת הנוער מזה ימים ימימה. ואכן, קבוצת הנוער מכבי "הרדי" חיפה יישמה את המוטו הלכה למעשה והביסה את יריבתה העירונית 1:5.

 

קבוצת נערים א' מכבי "עלמני" חיפה ניצחה גם היא 1:5 בביתה את הפועל קריית שמונה. חניכיו של גיא בוגאנים ניצחו בפעם השנייה בהפרש ארבעה שערים ( הקודם 0:4 על בני סכנין)  והפעם "נולדה" שלישייה נוספת העונה, זו של ניב גבאי שהלך בדרכו של ירדן רמות (מול סכנין). בדקות ה-25 וה-40 כבש פעמיים, איתי אלוש עם שער בכורה וכך גם הדר מלמד לא השאירו מקום להפתעה לאורחים שצימקו כעבור דקה. גבאי סגר את הסיפור עם שער על הבאזר וכעת החיפאים עדיין במקום השביעי כאשר הם שבע נקודות מהפסגה.

 

בסימן שלוש מתקרבת מכבי "יהויכים" חיפה ( נערים ב' בליגת העל) לעבר הצמרת הגבוהה. קבוצתה של ענבל נמני-קנפו ניצחה בפעם השלישית ברציפות כאשר שחקניה כובשים שלישיות. הניצחון הפעם על הפועל חדרה 1:3 עשוי לאפשר ל"ירוקים" לדלג עד המקום השלישי אם ישכילו לנצח ביום שלישי הקרוב את הפועל קריית שמונה במשחק השלמה. אז גם יקטן הפער מהפסגה לחמש נקודות. בינתיים השחקנים התאמצו, עלו ליתרון משער של יהודה קארו (34) והופתעו לספוג שער שוויון (58) למרות שהיו הקבוצה הטובה במגרש והחטיאו רבות. רק לקראת הסיום באו על שכרם מצמד של עילאי רואש (74) ואחמד מחאג'נה (78).

 

חניכיו של יורם בסר, מאמן קבוצת נערים ג' מכבי "מקס" חיפה כבשו פעמיים מרגלי כמאל הינו (הורחק בדקה ה-65 בצהוב שני) ודניאל פוקסמן ונסעו צפונה עם ניצחון 1:2 המשאיר אותם עם מקסימום הנקודות.

 

מכבי חיפה גולדשנפלד כבר פיגרה בהפרש בן שני שערים במשחקה הביתי מול הפועל כפר סבא אבל התאוששות נפלאה מצד קבוצתו של רועי גוזלן ושערים של רוי בן-דיין, מחמוד אבו-אחמד ואריאל דורה חוללו מהפך בדרך לניצחון שני 2:3.

 

תוצאות נוספות במחלקת הנוער:

ילדים א': מכבי "מיכאל" חיפה- בני יהודה 1:0

ילדים ב': מכבי רחובות- מכבי "שמואל" חיפה 2:2

ילדים ב': בני סכנין- מכבי חיפה גולדשנפלד 3:3

ילדים ג': הפועל רמת גן- מכבי "עודד" חיפה 0:1

טרום א': מכבי פתח תקווה צפון- מכבי "ישעיהו" חיפה 8:3

טרום א': מכבי "יואל" חיפה- מ.כ. הפועל גלבוע 1:0