ברוך הבא, קינדה!!!
EN threads facebook youtube instagram tiktok
ברוך הבא, קינדה!!!
חמישי , 04/01/2024

ברוך הבא, קינדה!!!

הקשר גדי קינדה, חתם היום במכבי חיפה לשלוש שנים וחצי, לאחר שעבר הבוקר בדיקות רפואיות. השחקן מצטרף מיידית לאימוני הקבוצה. לאחר החתימה אמר: "מתרגש מאוד לחתום במועדון מדהים שכזה עם קהל מטורף. מקווה לעשות אותם גאים". צילום: מכבי חיפה, ראובן כהן ושרון בוקוב

וולקאם גדי!

גדי קינדה חתם היום במכבי חיפה ל-3.5 שנים, באמצעות סוכנו, דודו דהאן.

הקשר בן ה-29, חזר אתמול לישראל לאחר ששיחק ארבע שנים ב-MLS בקבוצת קנזס סיטי.

קינדה גדל במחלקת הנוער של מועדון ספורט אשדוד, משם עלה לבוגרים של המועדון ועבר לבית"ר ירושלים. בסך הכל שיחק באשדוד 170 משחקים. בבית"ר ירושלים הוא שיחק עונה אחת בה כבש 8 שערים ובישל 8 שערים.

בקנזס שיחק גדי 80 משחקים, כבש 16 פעמים, בישל 17 ועזר לקבוצתו להעפיל לשלב הפלייאוף.

לאחר החתימה אמר השחקן: "תחושות מדהימות, מתרגש מאוד להיות פה ושמח לחזור לארץ, במיוחד למועדון מדהים שכזה. מחכה כבר לפגוש את האוהדים, קהל מטורף. יצא לי לראות משחקים בליגת האלופות, אווירה מדהימה אני מתרגש מאוד לפגוש אותם. אני מקווה לעשות אותם גאים".

המנהל המקצועי של המועדון, גל אלברמן: "שמחים מאוד להודיע על צירופו של גדי קינדה לסגל הקבוצה. אנו בטוחים שהאיכויות של גדי יוסיפו המון לקבוצה בהשגת מטרות המועדון לטווח הקצר והארוך. אנו משוכנעים שגדי ירגיש במהרה בבית במדים הירוקים ומאחלים לו מכל הלב בהצלחה רבה ורגעים בלתי נשכחים בביתו החדש. ברוך הבא גדי".

מנכ"ל המועדון, איציק עובדיה: "אנחנו שמחים להחתים את גדי קינדה במועדון. גדי, שחקן נבחרת ישראל, התקדם בצורה מרשימה לאורך השנים. אני מכיר אותו באופן אישי, עוד כשחקן בגיל נוער, מדובר בשחקן בעל אישיות טובה וחיובית, כשרוני מאוד עם שאיפות להישגים ולתארים. החתימה של גדי מהווה נדבך נוסף בראייה העכשווית והעתידית של המועדון לשנים הבאות".