נוער| סיכום משחקי השבוע במחלקת הנוער
EN threads facebook youtube instagram tiktok
נוער| סיכום משחקי השבוע במחלקת הנוער
שני , 22/01/2024

נוער| סיכום משחקי השבוע במחלקת הנוער

עשרה ניצחונות מול שלושה הפסדים. משחקי קבוצות המחלקה. צילום: מכבי חיפה, ג'ו הירש

ניצחון דרמטי לקבוצת נערים ב' מכבי "יהויכים" חיפה בליגת העל. חניכיה של ענבל נמני-קנפו יצאו למשחק חוץ קשה ברעננה ושבו מהשרון עם ניצחון מתוק 2:3 שקרב את הקבוצה עד מרחק חמש נקודות מהמקום הראשון בו מחזיקה מכבי פתח תקווה. ובשבת הקרובה מפגש "ראש בראש" בין השתיים ב"קצף". כמאל הינו מנערים ג' "הוקפץ" לקבוצת נערים ב' ומיד החזיר בשער בכורה (21). חברו, נועם לוי הכפיל את התוצאה אולם היתרון לא החזיק מעמד והמארחת איזנה. נועם לוי לא ויתר, כבש את שערו השני בדקת הסיום וכעת היא מוכנה להתקרב עוד יותר לפסגה.

 

קבוצת נערים א' מכבי "עלמני" חיפה אותה מאמן גיא בוגאנים נוצחה באשדוד 3:0.

 

קבוצת נערים א' מכבי "שמעון" חיפה אותה מאמן אמיר באר נוצחה השבוע פעמיים. הקבוצה משחקת בליגה הארצית הצפונית. באמצע השבוע הפסידה בביתה במעגן מיכאל למכבי אחי נצרת 3:1 (שער הכבוד של אלעד ניצן בפנדל) ובשישי נוצחה בעיבלין 3:2 למרות שהוליכה כבר מהדקה הראשונה משערו של יאיר שלמה. הפועל המקומי חולל מהפך ורק אחרי ה-3:1 כבש עמית צעירי את השער השני לזכות קבוצתו.

 

ניצחון כפול לקבוצת נערים ב' מכבי חיפה גולדשנפלד מהשלוחה במעגן מיכאל., אף היא מהליגה הארצית הצפונית. קבוצתו של ירון שיש ניצחה בשלישי את הפועל עפולה 0:2 משערים של הייתם אגברייה ובן גיטא ובמוצאי שבת הוסיפה למאזנה שלוש נקודות בדמות ניצחון חוץ על הפועל מטה אשר 2:4. שלושער מרגלי דולב קוטליאר, הראשון בקבוצה זו העונה, ושער נוסף של ישי צחי קבעו ניצחון שישי ברציפות המדורגים במקום החמישי.

 

כאמור היו גם משחקי גביע ורוב הקבוצות ניצחו בקלילות.

 

נערים ג': חבל מודיעין- מכבי "מקס" חיפה 6:1 (שערים לחיפה: עומר קנצ'יאורק, כמאל הינו, עדיאל שבתאי, יגל תרשיש, לירן דיין ועמית כהן.

 

נערים ג': בית"ר מעלה אדומים- מכבי חיפה גולדשנפלד (שערים: אריאל דורה (5), נועם גולדברג)

 

ילדים א': מכבי "מיכאל" חיפה- בני סכנין 0:7.

 

ילדים ב': מכבי "שמואל" חיפה- בית"ר ירושלים 2:6.

 

ילדים ב': מכבי צור שלום- מכבי חיפה גולדשנפלד 0:5

 

ילדים ג': מכבי "עודד" חיפה- הפועל פתח תקווה 3:5.

 

טרום א': מכבי "ישעיהו" חיפה- מ.ס. קריית ים 1:10

 

טרום א': מכבי "יואל" חיפה- מ.ע. כפר יונה  0:8