נוער| סיכום משחקי סופ"ש במחלקת הנוער
EN threads facebook youtube instagram tiktok
נוער| סיכום משחקי סופ"ש במחלקת הנוער
ראשון , 04/02/2024

נוער| סיכום משחקי סופ"ש במחלקת הנוער

משחקים שנדחו או הופסקו עקב מזג האוויר, וניצחון אחד מתוק של נערים ב'. איציק הברמן מסכם את משחקי סוף השבוע של קבוצות המחלקה. צילום: מכבי חיפה, ג'ו הירש

שבת אפורה, תרתי משמע, אפיינה את השבת הראשונה של חודש פברואר. אחרי שנים רבות לא זכור מתי הופסק משחק של קבוצת הנוער מכבי "הרדי" חיפה על משטח הדשא הנפלא בקצף, מהטובים בארץ. חצי שעה לפני פתיחת ההתמודדות מול הפועל חדרה ניתך גשם זלעפות, וכך שלוש דקות מהפתיחה נאלצה השופטת לשלוח את הקבוצות לחדר ההלבשה ולשוב ולשחק בעוד כשבועיים.

ארבע קבוצות נוספות נאלצו להישאר בבית, עקב החלטת ההתאחדות לכדורגל לבטל את משחקי הליגות מילדים א' ומטה, זאת השבת השנייה ברציפות. במקרה של הליגות האלה אין משחקים חוזרים, אלא אם הגשם נפל על משחקי גביע. ואלה יתקיימו ויתפרשו במהלך השבוע הקרוב מיום ב' ועד ה'.

קבוצת נערים א' מכבי "עלמני" חיפה הדרימה עד לבאר שבע ונוצחה 2:1 כאשר כל השערים נכבשו במחצית הראשונה. המארחים עלו ליתרון מהיר בדקה השנייה והכפילו את התוצאה כעבור רבע שעה. ירדן רמות עם שער מצמק סמוך למחצית, השאיר תקווה שלא התממשה. קבוצתו של גיא בוגנים עדיין מדורגת במקום השמיני בליגת העל.

הקבוצה היחידה ממחלקת הנוער שחייכה השבת היא קבוצת נערים ב' מכבי "יהויכים" חיפה. לפני שהציצה לתוצאות יריבותיה לצמרת, הצליחה להתאושש ולגבור במשחק חוץ על בית"ר טוברוק 0:1. בתום מחצית ללא שערים הזדרז יהודה קארו לכבוש את השער היחיד (41) שהביא לקבוצתו שלוש נקודות יקרות שהקפיצו אותה למקום השני, אחרי שהפועל תל אביב והפועל רמת-גן שהקדימו אותה כשלו. כעת קבוצתה של ענבל נמני-קנפו מרוחקת חמש נקודות בלבד מהמוליכה מכבי פתח תקווה לה משחק חסר.

שינוי גם בקבוצת נערים ג' מכבי "מקס" חיפה. השבת נאלצה להתנתק ממועדון הקבוצות שלא הפסידו עד כה בליגה או בגביע. קבוצתו של יורם בסר נוצחה בהוד השרון על ידי הפועל המקומי 2:0 והתרחקה מרחק שלוש נקודות מהפסגה. אגב, זה המשחק הראשון בו החיפאים אינם מבקיעים ולו שער אחד.

עוברים לאקדמיה במעגן מיכאל. מכבי "שמעון" חיפה (נערים א' בליגה הארצית הצפונית) ביקשה לנטוש את מקומה מתחת לקו האדום ותיאלץ להמתין להזדמנות נוספת. ביום שישי יצאה למשחק חוץ בעין המפרץ ונוצחה 3:0 בידי הפועל מטה-אשר. בעיטת 11 שנשרקה לחובת קבוצתו של אמיר באר כבר בדקה החמישית הכניסה את השחקנים למרדף שלא הצליח מאחר ומטה-אשר כבשה פעמיים נוספות. זה המשחק החמישי ברציפות שבו משחקי הקבוצה מסתיימים עם הספרה 3. ניצחו באחד ונוצחו בארבעה.

אחרי שרשרת של תשעה משחקים ללא הפסד נאלצה קבוצת נערים ב' מכבי חיפה גולדשנפלד מהליגה הארצית להניף דגל לבן בפני קבוצת צמרת אחרת, בני סכנין. האחרונים גברו בביתם על קבוצתו של ירון שיש 1:4 והעפילו למקום הראשון תוך שהם דוחקים את המפסידים למקום החמישי. בתום מחצית בה פיגרו משער בדקה התשיעית הצליח ארז אלדר לאזן את התוצאה וזה לא הספיק מאחר והמארחים כבשו שלושה שערים שחרצו את גורל המשחק.וזאת לא הבשורה הרעה היחידה של ה"ירוקים". הם ייאלצו לשחק בפעם השלישית מול מכבי "עמישב" פתח תקווה במסגרת גביע המדינה. נמצא פגם טכני בניצחון על קבוצה זו ונקבע משחק חוזר. אחרי שהגשם קטע את ההתמודדות הראשונה ובשני הושגה הכרעה שבוטלה, כעת השתיים תיפגשנה בשלישית.

תוצאה נוספת בילדים ג': בית"ר טוברוק- מכבי "עודד" חיפה 2:2.