נוער | המסע לגביע מתחיל מול נתניה
EN threads facebook youtube instagram tiktok
נוער | המסע לגביע מתחיל מול נתניה
שלישי , 06/02/2024

נוער | המסע לגביע מתחיל מול נתניה

מחר תארח קבוצת הנוער של המועדון, מכבי "הרדי" חיפה, את מכבי נתניה במסגרת הסיבוב הרביעי בגביע המדינה לנוער ע"ש אבי רן ז"ל. המשחק יתקיים ב"קצף" ויחל בשעה 17:00. אין שידור, עדכונים חיים ברשתות החברתיות.

אז אחרי שנדחה המשחק בשבת מול חדרה עקב תנאי מזג האוויר, הירוקים "זכו" למספר ימי מנוחה והכנות לקראת המפגש המסקרן מול סגניתה בליגה בעונה שעברה, מכבי נתניה. חניכיו של נוסבאום יחלו מחר את המסע אל הגביע בו לא זכו כבר עשור(!) מאז אותו דאבל היסטורי בעונת 14\13. בעונה שעברה הייתה למכבי חיפה הזדמנות נהדרת לשחזר את הדאבל אך היא הפסידה בגמר הגביע לק"ש ונשארה "רק" עם האליפות ביד. בפעם האחרונה שמכבי פגשה את נתניה במסגרת הגביע זה קרה בעונת 22\21 במגרש של הצהובים שחורים, מכבי הודחה בשלב רבע הגמר עם הפסד 0:2. 
 
כשמדברים על המשחקים בין שתי הקבוצות, במיוחד כשמדובר בגביע המדינה, אי אפשר שלא להיזכר בעונת 12/13. הקבוצות נפגשו בגמר הגביע באצטדיון החדש בנתניה, 3000 ירוקים הגיעו לתמוך בקבוצת הנוער. בסיומו של משחק מותח הירוקים זכו בגביע המדינה, אחרי 1:2 בסיום ושער ניצחון בדקה ה-90 של שובל גוזלן. (רוצים להיזכר במשחק ההוא? לחצו )
הפעם האחרונה בה מכבי חיפה הדיחה את נתניה מהגביע הייתה בעונת 14\13, עונת הדאבל של הירוקים עם ניצחון 3:1 ברבע גמר גביע המדינה.
 
מאמן הקבוצה, עמיר נוסבאום, אמר לאתר הרשמי: "פוגשים יריבה חזקה מאוד. זה לא יהיה פשוט אבל נעשה הכל כדי לעלות לשלב הבא."
 
ינאי דיסטלפלד: "מתרגשים להתחיל מחר את המסע בגביע. נבוא בשיא הריכוז על מנת לנצח את המשחק."