מחבקים את המשפחות השכולות
EN threads facebook youtube instagram tiktok
מחבקים את המשפחות השכולות
חמישי , 08/02/2024

מחבקים את המשפחות השכולות

מועדון כדורגל מכבי חיפה בשיתוף עם ארגון יד לבנים , אירחו הבוקר (חמישי), עשרות משפחות שכולות שאיבדו את יקיריהן במלחמת "חרבות ברזל", בכפר גלים למפגש עם השחקנים והצוות המקצועי. צילום: מכבי חיפה, ראובן כהן

בוקר יום חמישי בכפר גלים היה שונה מהרגיל, כאשר בפתחו של השער הירוק הגיעו עשרות משפחות שכולות, מטעם ארגון יד לבנים, שהצטרפו החל מה-7 באוקטובר למעגל השכול הנוראי.

 

כחלק מהחיבור לקהילה וכמועדון שספג אבידות כבדות של אוהדינו במלחמת "חרבות ברזל", הבוקר הזה כל כולו הוקדש לאלו שאיבדו את היקר להן מכל, משפחת מכבי חיפה, שחקני הקבוצה הבוגרת וכל הצוות המקצועי לקחו חלק במפגש זה. השחקנים הצטלמו עם המשפחות, חתמו להן, חיבקו אותן ושוחחו עם ההורים והילדים שנכחו במקום.

 

מנכ"ל המועדון, איציק עובדיה, אמר לאתר הרשמי: "אנו רואים זכות גדולה לכבד ולחבק את המשפחות השכולות שעברו את הנורא מכל, מאז ה-7 באוקטובר מועדון מכבי חיפה עושה הכל כדי לעטוף את משפחות החללים והנרצחים ואת הנפגעים. זה המעט שאנחנו יכולים לעשות עבור גיבורי ישראל ".

 

אלי בן שם, יו"ר ארגון יד לבנים, אמר: "אני רוצה להודות לאלופת המדינה מועדון מכבי חיפה על האירוח החם, החיבוק המרגש ושיתוף הפעולה המיוחד. אנו בארגון, יחד עם המשפחות, רוצים בכל בוקר לבחור בחיים מחדש. לצערנו, בעקבות המלחמה הנוכחית, הצטרפו למעגל השכול הורים צעירים רבים , שחלקם ספורטאים וניהלו אורח חיים בריא וספורטיבי. אנו בארגון דוחפים ומעודדים אותם לחזור לשגרה ולשמור עליה ככל הניתן. לעסוק בפעילות גופנית, כדורגל, כדורסל וכדומה, כיוון שידוע שגוף בריא תורם לנפש בריאה ולשמירה על שפיות ככל הניתן במציאות המורכבת החדשה שנכפתה על המשפחות. אנו נמשיך בשיתופי הפעולה עם קבוצות ספורט ברחבי הארץ יחד עם המשפחות, ונפעל בכל דרך אפשרית על מנת שהבחירה בחיים תהיה מנת חלקם יום יום."