נוער| מארחים את הפועל רעננה
EN threads facebook youtube instagram tiktok
נוער| מארחים את הפועל רעננה
שישי , 09/02/2024

נוער| מארחים את הפועל רעננה

קבוצת הנוער תפתח מחר (שבת) את הסיבוב השני כשתארח את הפועל רעננה בקצף במסגרת מחזור ה-16 בליגת העל לנוער. המשחק יחל בשעה 12:20 וישודר בשידור משולב בערוץ הספורט

הירוקים, שניצחו השבוע (רביעי) את מכבי נתניה בגביע המדינה עם 2:4 גדול בהארכה אחרי שירדו בחצי הראשון בפיגור של שני שערים, יפגשו יריבה לא פחות חזקה מהיהלומים בדמות הפועל רעננה. הקבוצה מהשרון אמנם נמצאת במקום השביעי בטבלת ליגת העל לנוער,  אך היא רחוקה שתי נקודות בלבד מהירוקים שנמצאים במקום השני בטבלה, כך שלאלופה אסור להפסיד.
 
 
בפעם האחרונה שנפגשו שתי הקבוצות בקצף, מכבי ניצחה עם חמישייה לרשת של האדומים. חגיגת שערים גדולה יותר נרשמה במחזור הפתיחה של העונה הנוכחית, כשרעננה אירחו את הירוקים מהכרמל. מכבי התפוצצו עם שביעייה ומשחק גדול של הקשר ינאי דיסטלפלד שהיה מעורב בלא פחות מחמישה שערים (צמד ושלושה בישולים). המשחק נגמר בתוצאה 2:7 לירוקים, שכלל מהפך אחרי שהיו בפיגור 2:1 בפתיחת המשחק.
 
 
המפגש בשבת מול רעננה יהיה המפגש ה-29 בין שתי הקבוצות. ב-28 המפגשים הקודמים בין מכבי לרעננה ניצחו הירוקים ב-20 משחקים, הפסידו ארבעה ועוד ארבעה הסתיימו ללא הכרעה. הפרש השערים במפגשים בין שתי הקבוצות עומד על 19:58 לטובת הירוקים.
 
 
מאמן הקבוצה, עמיר נוסבאום לאתר הרשמי: "זה יהיה משחק קשה. רעננה קבוצה טובה וחזקה. אנחנו נמצאים ברצף של משחק כל שלושה ימים והעומס מורגש. אני סומך על השחקנים שלי שיגיעו מרוכזים ונשאיר את הנקודות בבית."