נוער| סיכום משחקי סופ"ש במחלקת הנוער
EN threads facebook youtube instagram tiktok
נוער| סיכום משחקי סופ"ש במחלקת הנוער
ראשון , 11/02/2024

נוער| סיכום משחקי סופ"ש במחלקת הנוער

שמונה ניצחונות מול הפסד אחד. איציק הברמן מסכם את משחקי סוף השבוע של קבוצות המחלקה.

אזור חיוג 04 נשאר כזה גם בקרב שחקני מכבי "עלמני" חיפה (נערים א' בליגת העל). באמצע השבוע נפרדו מהסיכוי לזכות בגביע בתוצאה בה ניצחו בשבת את הפועל חדרה במשחק חוץ- 0:4. לחיפאים של גיא בוגנים לא היה זמן להשתעשע, באו לנצח וליטול נקודות. ינון פיינגזיכט (5) נועם שטיפמן (56), יונתן גרינבאום (75) ואיתי אלוש (90) לא הותירו ספק מי טובה יותר. חיפה מדורגת שמינית.

 

כידוע, בכדורגל הפסד כואב גורר מיד תשוקה למשחק מידי. לשחקני קבוצת נערים ב' מכבי "יהויכים" חיפה בער לכבות מיד את ה"צלקת" שנוצרה אצלם בעקבות ההפסד הדרמטי בגביע המדינה (בפנדלים) וההדחה המפתיעה. נאלצו להמתין שלושה ימים פלוס מחצית במשחק החוץ השני ברציפות, הפעם בכפר סבא. חניכיה של ענבל נמני-קנפו היו רגועים יחסית בארבעים הדקות הראשונות, בשנייה לחצו על דוושת השערים וכבשו שלישייה מרגלי יהודה קארו (50), ליאל נגת (58) ונועם אלוק (70). המנצחת נותרה במקום השני אך הפסד מפתיע של המוליכה מכבי פתח תקווה צמצם את המרחק לשתי נקודות בלבד, כאשר למלאבסים משחק חסר.

 

זאת הייתה הפתעת העונה עד כה. מצד אחד קבוצת אקדמיה מכבי חיפה גולדשנפלד ממעגן מיכאל העושה דרכה עונה ראשונה בליגה גבוהה (נערים ב' ארצית צפון) , מנגד הפועל חיפה שנשרה אשתקד מליגת העל ועושה מאמצים עילאיים לשוב אליה. לכאורה, משחק חד-צדדי, במציאות חניכיו של ירון שיש הבינו מהר מאוד שהשם מחייב, בפרט כאשר מדובר ב"דרבי" קטן כי אחר לא יהיה מאחר וקבוצת נערים ב' הבכירה מופיעה בליגת העל. עד לדקה ה-60 אז הצליח המחליף יותם ספיר להבקיע שער למכבי, חברו ארז קרסנטי המתין שבע דקות בלבד והכפיל ל-0:2 ושער מצמק לקראת הסיום לא מנע את ההפתעה הגדולה. הניצחון "הדביק" את המנצחים לחבורת הצמרת ולא להאמין, רק ארבע נקודות מפרידות בינם למקום הראשון. ממתינה להם משימה נוספת ביום שני, בגזרת הגביע עת יארחו בפעם השלישית (!) את מכבי "עמישב" פתח תקווה בתקווה להמשיך במפעל.

 

שבוע עמוס ציפה לשחקני מכבי "מקס" חיפה (נערים ג' בדרג 1) בשתי חזיתות והם צלחו את המשימה באפס תקלות והפתעות. באמצע השבוע עברו משוכה גבוהה בדמות מכבי נתניה במסלול הגביע וניצחו בדרך לשמינית הגמר. כעת המתינה להם ב"קצף" מכבי פתח תקווה צפון שביקשה לנצח את החיפאים של יורם בסר ולחלוף על פניהם. כמעט וחצי משימה הצליחה להם. עומר קנצוריאק כבש את הראשון לחיפה ובמצב של 1:1, ממש על הבאזר כבש נועם מלכה שער ניצחון- 1:2 לירוקים. בדבוקת הצמרת נמצאות מספר קבוצות כאשר חיפה מפגרת בשלוש נקודות מהמוליכה ויחד עם זאת לכל הדולקות לעבר כס הפסגה משחקים חסרים שלא יושלמו מאחר ובליגה הזאת אין משחקים חוזרים, לראשונה מאז הוקמה.

 

קבוצת נערים ג' מכבי חיפה גולדשנפלד עשתה השבוע קילומטראז' רציני. הדרימה עד לבאר שבע הרחוקה במשחק גביע והשבת יצאה לאם המושבות ומול הפועל פתח תקווה העדיפה בטבלה, פער בן עשרים מקומות, נוצחה 3:2. חניכיו הצעירים בשנה של רועי גוזלן אינם מקבלים פיק ברכיים בליגה החדשה עבורם. אסור לשכוח שחלקם שיחק לפני שנה בקבוצת ילדים ב' (!!) וההקפצה הדרמטית תובעת הפסדים, לא תבוסות. את צמד השערים לזכותה כבש נועם גולדברג.

 

תוצאות נוספות:

ילדים א': מ.ס. אשדוד- מכבי "מיכאל" חיפה 2:1 (שערים: אריאל דורה ואורי מרגי)

ילדים ב': מכבי "שמואל" חיפה- בני יהודה 3:7

ילדים ג': מכבי "עודד" חיפה- הפועל ירושלים מזרח 0:1

טרום א': מכבי "ישעיהו" חיפה- הפועל ראשון לציון 3:4