נוער| סיכום משחקי סופ"ש במחלקת הנוער
EN threads facebook youtube instagram tiktok
נוער| סיכום משחקי סופ"ש במחלקת הנוער
ראשון , 18/02/2024

נוער| סיכום משחקי סופ"ש במחלקת הנוער

שלושה נצחונות, שלוש תוצאות תיקו והפסד אחד. איציק הברמן מסכם את משחקי סוף השבוע של קבוצות המחלקה. צילום: מכבי חיפה, ג'ו הירש

קבוצת הנוער מכבי "הרדי" חיפה יצאה למשחק מול מכבי נתניה תוך שהיא מבינה שהמארחת תחפש נקמה ספורטיבית בעקבות ההדחה מגביע המדינה לפני כשבועיים (2:4 לחיפה). אלא שחניכיו של עמיר נוסבאום הגיעו עם רוח גבית מההישגים האחרים והביסה את נתניה 0:5. החמישייה השנייה ברציפות, אחרי משחק ההשלמה מול הפועל חדרה באמצע השבוע (1:5) ויצרו פער מבטיח בין המקום השני לשלישי, שבע נקודות. ובשבת הבאה "משחק עונה" אמיתי עבור חיפה, בבית נגד המוליכה מכבי פתח תקווה המוליכה בהפרש עשר נקודות.

 

נתניה לא הצליחה ל"נקום" אבל קבוצתו של גיא בוגאנים, מאמן מכבי "עלמני" חיפה (נערים א' בליגת העל) הצליחה בגדול. סיבוב שלם ה"ירוקים" המתינו ל"אדומים" של הפועל תל אביב עם התחושה שהתבוסה במחזור השני (5:0) ראויה לתגובה הולמת. במשחקם הטוב ביותר העונה הפגינה מכבי חיפה מהמקום השמיני יכולת נהדרת, היממה את אורחתה עם שני שערים מרגלי איילון ברוך (6) וניב גבאי (15) וגם החמיצה רבות. האורחים ניסו לחזור למשחק ולחלץ לפחות נקודה, הצליחו לצמק בזכות בעיטת עונשין (68) אך לא יותר מזה. כי אייל כץ, שנכנס כמחליף שם את החותמת הסופית בשער בתוספת הזמן. הניצחון התשיעי של חיפה התקבל בשביעות רצון אצל קבוצות הצמרת האחרות מאחר וחיפה מנעה מהמנוצחת לתפוס את המקום הראשון. החיפאים עלו מדרגה אחת וכעת הם במקום השביעי.

 

בעיני רוחם כבר ראו שחקני מכבי "יהויכים" חיפה, נערים ב' מליגת העל, שלוש הנקודות הנוספות באמתחתם ושמירת מרחק צפייה לעבר המקום הראשון. בפועל, אחרי שכבר הובילה 0:2 מצמד של ליאם לוסקי (תשעה שערים עד כה) מול הפועל באר שבע נאלצה קבוצתה של ענבל נמני-קנפו להסתפק בנקודה מאכזבת ולראות את מכבי פתח תקווה בורחת לה עד שבע נקודות הפרש.

 

אין זו שעה רגילה למשחקי נערים אבל שחקני מכבי "מקס" חיפה (נערים ג') נאלצו לעשות את הדרך לאשדוד כדי לפגוש שם את הקבוצה המקומית שדורגה ערב המחזור במקום הרביעי, שני מקומות גבוה מאלה של חיפה ולא רק. היא עדיין לא נוצחה העונה. חניכיו של יורם בסר היו קרובים כפסע להנחיל לבעלי הבית הפסד ראשון, בעיקר אחרי שכמאל הינו הקנה למכבים יתרון. ארבע דקות בתוך תוספת הזמן הגיעה ה"מכה" בזכות שער שוויון מקומי שהשאיר את החיפאים המאוכזבים במקום השישי, טווח חמש נקודות מהפסגה ומשחק פחות.

 

קבוצת נערים א' מהאקדמיה של חיפה, מכבי "שמעון" חיפה ממשיכה להסתבך בתחתית הליגה הארצית הצפונית. ביום שישי נוצחה במשחק חוץ על ידי הפועל "עלייה" כפר סבא 4:1 מהמקום התשיעי. המארחים עלו ליתרון כפול משערים בדקות 5 ו-24, עמית צעירי עם שערו השלישי העונה (28) נתן תקווה מסוימת שלא מצא ביטוי בתוצאה הסופית מאחר וכפר סבא כבשה פעמיים נוספות. קבוצתו של באר תיאלץ לחפש נקודות במקום אחר.

 

עוד ביום שישי, הפעם במשחק ביתי, נפרדו קבוצות נערים ב' מכבי חיפה גולדשנפלד הצעירה משאר קבוצות הליגה בשנה, ומכבי באר שבע בתיקו 1:1. שתי הקבוצות אינן מרבות לנצח ומיקומן בהתאם. זאת תוצאת התיקו הראשונה של החיפאים אותם מאמן רועי גוזלן. את השער לזכותה הבקיע מחמוד אבו-אחמד.

 

תוצאה נוספת (שאר המשחקים בוטלו עקב מזג האוויר הגשום):

ילדים א': מכבי "מיכאל" חיפה- הפועל הרצליה 1:2 ( יוגב אוחיון כבש צמד).

באמצע השבוע ייערכו משחקי שמינית הגמר בגביע המדינה ואלה המשחקים:

נוער: מכבי "הרדי" חיפה- הפועל באר שבע

נערים ג': מ.כ. נהלל/יזרעאל- מכבי "מקס" חיפה

ילדים א': מכבי "מיכאל" חיפה- הפועל ירושלים

ילדים ב': צעירי איכסל- מכבי "שמואל" חיפה

ילדים ג': מכבי "עודד" חיפה- מכבי צורן

טרום א': מכבי "ישעיהו" חיפה- הפועל רמת השרון

טרום א': מכבי "יואל" חיפה- בני יהודה