דולב למען ילדי העוטף
EN threads facebook youtube instagram tiktok
דולב למען ילדי העוטף
רביעי , 21/02/2024

דולב למען ילדי העוטף

היום (רביעי), התקיים בנמל תל אביב, יריד מרשים, של אירוע מכירות יד שנייה שכל הכנסותיו מוקדשים לשיקום "בית הגלגלים" בעוטף עזה. שחקן הקבוצה, דולב חזיזה ביקר ביריד הבגדים למען צעירים עם מוגבלות פיזית בעוטף עזה: "לראות אותם עם חיוך על הפנים העלה לי את המורל". צילום: עמותת בית הגלגלים

מתלבשים בנמל, משקמים בעוטף!

כוכב מכבי חיפה דולב חזיזה ביקר היום (ד') באירוע "מתלבשים בנמל - משקמים בעוטף" - מכירת בגדים מיוחדת בנמל תל אביב שכל הכנסותיה מיועדות לשיקום בית הגלגלים הדרומי לצעירים עם מוגבלות פיזית בקיבוץ אורים שבעוטף עזה. 
 
 
במהלך השהות ביריד חזיזה שוחח עם הצעירים הנלהבים, הצטלם איתם, והעניק להם צעיפים וכדורי רגל חתומים. "לפגוש את הצעירים החמודים הללו, שגם אוהדים את הקבוצה, וגם שהם רואים אותי מאוד מתרגשים וזה מעלה להם חיוך על הפנים - בשבילי זה הכול, והעלה לי את המורל" סיפר חזיזה.
 
 
"מה שבית הגלגלים עושה זה מבורך, ואני מקווה שהעשייה שלהם תמשיך כמה שיותר. אני מציע לכל אחד לבוא לפה ולהנות, יש פה דברים מיוחדים וטובים לקנות. זה למטרה וכוונה טובה, והולך לשיקום בית הגלגלים בעוטף עזה, שזה דבר מבורך". 
 
 
המכירה, שמתקיימת השבוע בימים רביעי עד שישי וביום הבחירות, היא שיתוף פעולה של העמותה יחד עם "המחסן של מיה". מוצעים בה עשרות אלפי פריטי לבוש, עודפי מותגים ובגדי יד שנייה איכותיים כחדשים לילדים ומבוגרים, במחירים נגישים בין 10 ש"ח ל-40 ש"ח לפריט. כאשר בכל יום מתווספים פריטים נוספים.
 
 
עמותת בית הגלגלים, שנוסדה בשנת 1979, היא ארגון ארצי לצעירים ובוגרים עם מוגבלות פיזית, הכולל ששה בתים הפתוחים לאוכלוסיות שונות מכל חלקי החברה הישראלית. כאשר אחד ממרכזיה הותיקים והמשמעותיים הוא ביתה בעוטף עזה - בית הגלגלים הדרומי שבקיבוץ אורים.