נוער | מארחים את המוליכה
EN threads facebook youtube instagram tiktok
נוער | מארחים את המוליכה
שישי , 23/02/2024

נוער | מארחים את המוליכה

קבוצת הנוער תנסה להתאושש מההדחה מהגביע באמצע השבוע, כשתארח מחר את מכבי פ"ת שמוליכה את הליגה לנוער. המשחק יתקיים במסגרת המחזור ה-18 ויחל בשעה 12:20 וישודר בשידור משולב בערוץ הספורט.

מכבי "הרדי" חיפה תארח מחר את מכבי פ"ת בקצף ותנסה להמשיך את רצף הניצחונות בליגה. מנגד היא פוגשת יריבה שלא הפסידה העונה בליגה ונמצאת במקום הראשון בטבלה עם 14 ניצחונות ו-3 תוצאות תיקו מתחילת העונה. במפגש האחרון בקצף בעונה שעברה ניצחו הירוקים 1:4 את המלאבסים. בתחילת העונה נפגשו שתי הקבוצות לקרב פסגה בפ"ת, הירוקים נוצחו 4:1 והפעם מקווים לשחזר את המפגש בעונה שעברה בקצף ולא בחוץ. 
 
שתי הקבוצות מגיעות למשחק העונה כאשר שתיהן הודחו בשלב שמינית גמר הגביע בשלישי. הירוקים הודחו מול הפועל ב"ש בבית עם הפסד 2:1 ופ"ת נוצחה בדקות הסיום אצל מ.ס. אשדוד. בקבוצה מבינים שהולך להיות משחק לא פשוט וניצחון ירוק יקטין את הפער שעומד על 10 נקודות ל-7 בלבד ועלול לפתוח מחדש את מאבק האליפות בליגה. 
 
מכבי פגשה את פ"ת 75 פעמים במסגרת הליגה, כשהאלופה מחזיקה במאזן של 45 ניצחונות, 20 הפסדים ו-10 משחקים שהסתיימו ללא הכרעה. מאזן השערים בין הקבוצות עומד על  92:158 לטובת מכבי "הרדי" חיפה.