נוער| סיכום משחקי סופ"ש במחלקת הנוער
EN threads facebook youtube instagram tiktok
נוער| סיכום משחקי סופ"ש במחלקת הנוער
ראשון , 25/02/2024

נוער| סיכום משחקי סופ"ש במחלקת הנוער

ארבעה ניצחונות, חמישה הפסדים ותיקו אחד. איציק הברמן מסכם את משחקי סוף השבוע של קבוצות המחלקה צילום: מכבי חיפה, ג'ו הירש

זאת אמורה היתה להיות שבת חמימה שתשכיח את מאורעות מחזור הגביע מאמצע השבוע. בפועל עוד יום שחלק מהקבוצות יצאו בשן ועין. קבוצת הנוער מכבי "הרדי" חיפה עדיין במקום השני אך סיכוייה לזכות בתואר כלשהו השנה, ירדו. הוליכה 0:1 מול המוליכה מכבי פתח תקווה שלא נוצחה עדיין בליגה (שתיהן הודחו מהגביע) ולקראת סיום ספגה צמד שהגדיל את פער הנקודות ל-13.

מי שציפתה להמשיך את ההופעה הנפלאה שלה מול הפועל תל אביב, שבוע קודם לכן, מכבי "עלמני" חיפה (נערים א') התמודדה בביתה מול מכבי נתניה הטוענת לכתר. בתום מחצית ראשונה ללא שערים, חיפה נותרה בעשרה שחקנים והאורחים ניצלו זאת מיד לכיבוש שער שבהמשך יתברר כשער ניצחון. שחקן נוסף של מכבי ראה לנגד עיניו כרטיס אדום ואת השבת הזאת יבקשו לשכוח ב"קצף". קבוצתו של גיא בוגאנים נותרה במקום השישי, משקיפה ממרחק על המאבק בצמרת.

מי שעשתה תיקון. שבעה ימים אחרי שהתאכזבה ואיבדה שתי נקודות ביתיות יקרות מול הפועל באר שבע נשארה קבוצת נערים ב' מכבי "יהויכים" חיפה בביתה ותיקנה את הראוי לתיקון. חניכיה של ענבל נמני-קנפו הסתערו על שחקני מ.ס. אשדוד כבשו צמד שערים במחצית הראשונה על ידי ארטיום דמצ'וק (7) ונועם מינץ (31) ולא התרגשו גם כאשר האורחים מעיר הנמל הדרומית צימקו (48). בניגוד לשבוע שעבר עת הוליכו כבר 0:2 ואפשרו ליריבה לחזור למשחק, אחמד מחאג'נה עם שער בתוספת הזמן סגר את סיפור הניצחון והנקודות המלאות.

שבוע לא מוצלח במיוחד עבר על שחקני קבוצת נערים ג' מכבי "מקס" חיפה ומאמנם הוותיק יורם בסר. באמצע השבוע הודחו ממסלול הגביע, השבת ארחו את מכבי נתניה, זו שהדיחו מהגביע בסיבוב הקודם, אלא שהפעם היוצרות התחלפו ושחקני עיר היהלומים "ברחו" דרומה עם ניצחון 0:1 תוך שהם מנחילים לחיפאים הפסד ביתי ראשון. ה"ירוקים" מדורגים כעת במקום השישי, טווח שמונה נקודות מהפסגה ועם משחק חסר.

בלי צהובים ועם שערים. קבוצת נערים ב' מכבי חיפה גולדשנפלד ממשיכה לעשות חיל בליגה הארצית הצפונית. אמנם באמצע השבוע סיימה "רק" בתיקו חוץ מול עירוני נשר (1:1 משער של דולב קוטליאר) אך כבר בשבת "תיקנה את דרכיה" והביסה את הפועל עירוני כרמיאל 0:4. שני שערים בכל מחצית מאפשרים לחניכיו של ירון שיש לשמור על מקומם בשולי הצמרת הגבוהה. עמית פרטוש (6) והייתם אגבאריה (40) כבשו בראשונה, יותם ספיר (51) ואגבאריה עם שער שני לקראת הסיום לא השאירו מקום לספק מי טובה יותר.

מתעלולי הגורל ושיבוץ המשחקים. קבוצת נערים ג' מכבי חיפה גולדשנפלד (צעירה בשנה) חזרה למגרש הסינטטי בנהלל, ארבעה ימים אחרי שהקבוצה הבכירה נוצחה שם בגביע. גם הפעם, בליגת דרג 1 החיפאים של רועי גוזלן נוצחו. בסיום 3:1 כאשר את שער הכבוד הבקיע אריאל דורה לו זה השער הארבעה עשר בליגה ובגביע.

במשחקים נוספים של קבוצות המחלקה:

ילדים א': בית"ר טוברוק- מכבי "מיכאל" חיפה 0:6

ילדים ב': מכבי "שמואל" חיפה- מ.כ. נווה יוסף 2:2

             מכבי חיפה גולדשנפלד- אהלי טמרה  0:4

ילדים ג': מכבי "עודד" חיפה- מ.כ. גני תקווה    1:7

טרום א': הפועל טירת הכרמל- מכבי "יואל" חיפה 1:0

            מכבי "ישעיהו" חיפה- מכבי באר שבע 2:4