נוער| יוצאים לכפ"ס
EN threads facebook youtube instagram tiktok
נוער| יוצאים לכפ"ס
שישי , 01/03/2024

נוער| יוצאים לכפ"ס

מכבי "הרדי" חיפה תצא מחר למשחק חוץ במסגרת המחזור ה-19 בליגת העל לנוער כשתתארח אצל הפועל כפ"ס, הנמצאת במקום ה-12 בטבלה. המשחק יתקיים במגרש האימונים הסינטטי בכפ"ס ויחל בשעה 11:30. אין שידור, עדכונים חיים ברשתות החברתיות

מכבי "הרדי" חיפה עדיין לא מוותרת על העונה למרות הפער הגבוה בין מכבי למקום הראשון העומד על 13 נקודות וממשיכים בהכנות כמו לכל משחק על מנת להגיע ולקחת שלוש נקודות. השחקנים מבינים שמחר הולך להיות משחק לא פשוט ומגיעים בשיא המוכנות על מנת לחזור עם ניצחון במגרש קשה מאוד. במהלך השבוע התקיימו שני משחקי ידידות בנבחרת הנוער מול המקבילה מגיאורגיה שבו זומנו ארבעה שחקני מכבי לנבחרת של אופיר חיים: עומר דהן, איאד חלאילי, גטאצ'ו יבלו. ירין לוי זומן גם הוא אך נפצע בקרסול רגע לפני הטיסה ולכן נשאר בארץ למנוחה למספר ימים. 
 
בפעם האחרונה שמכבי התארחה אצל כפר סבא, הפסידו הירוקים מהכרמל בדקה האחרונה של המשחק בתוצאה 3:2. סך הכל נפגשו שתי הקבוצות במסגרת הליגה 57 פעמים. מכבי ניצחה ב-40 מפגשים בסך הכל, מתוכם לא פחות מ-17 ניצחונות בבית היריבה מהשרון, מכבי הפסידה בנוסף בשמונה משחקים ותשעה מפגשים הסתיימו ללא הכרעה.
 
מאמן הקבוצה, עמיר נוסבאום, אמר לאתר הרשמי: "משחק חוץ קשה. נבוא לשחק את המשחק שלנו ואני סומך על השחקנים שלי שיעשו את העבודה על מנת לחזור עם מלוא הנקודות".