סיכום משחקי סופ"ש במחלקת הנוער
EN threads facebook youtube instagram tiktok
סיכום משחקי סופ"ש במחלקת הנוער
שבת , 02/03/2024

סיכום משחקי סופ"ש במחלקת הנוער

שישה נצחונות, ארבעה הפסדים ותיקו אחד, יצחק הברמן מסכם את משחקי סוף השבוע של הירוקים במחלקות הנוער צילום: מכבי חיפה, ג'ו הירש

אילו, ואם, ואולי, את כל השאלות הללו יכולים שחקני קבוצת הנוער מכבי "הרדי" חיפה לשאול את עצמם בשבוע האחרון. אם היו מנצחים את המוליכה מכבי פתח תקווה לפני שבוע ואת הפועל כפר סבא מתחתית הטבלה, פער הנקודות היה צונח לחמש בלבד ומאבק האליפות היה נפתח לרווחה. לא קרה. החיפאים נוצחו פעמיים וההפרש צמח לארבע עשרה נקודות והמגמה כעת היא לפחות לשמור על הסגנות.

 

שער בדקה השלישית מרגלי הדר מלמד חרץ את גורל ההתמודדות בסכנין בו גברה קבוצתו של גיא בוגאנים מכבי "עלמני" חיפה על המארחת 0:1. הניצחון הכפול העונה (בראשון 0:4) מציב את חניכיו של גיא בוגאנים במקום החמישי בליגת העל והם יעשו מאמץ להתקדם לפחות מדרגה אחת עד סיום העונה מאחר והמרחק לשלושת המקומות הראשונים עדיין גדול.

 

לא בטוח ששחקני קבוצת מכבי "יהויכים" חיפה (נערים ב' בליגת העל) שבו צפונה מרוצים. מחד הפגינו יכולת שוות כוחות לזו של מכבי תל אביב ומאידך ספגו צמד שערים במחצית השנייה והשאירו את הנקודות בקריית שלום (2:0). קבוצתה של ענבל נמני-קנפו ניסתה לשמור בכל הכוח על המקום השלישי בטבלה אלא שההפסד הרביעי טרף את הקלפים ואפשר למנצחת לחלוף על פניה. כעת המרחק מהמקום השני, הפועל תל אביב עומד על ארבע נקודות, למכבי תל אביב 40 ולחיפה 39. הסיפור המעניין טמון בשמות שתי הקבוצות. החיפאית קרויה על שמו של יהויכים לופט, חבר הנהלה שבשנות החמישים היה בין אלה שתמכו בהבאתו של אלי פוקס כמאמן-שחקן לקבוצה הבוגרת, ועל שמו הקבוצה התל אביבית.

 

אחרי שבוע לא קל, בליגה ובגביע, שבו שחקני מכבי "מקס" חיפה , נערים ג' בדרג 1 לנצח. קבוצתו של יורם בסר יצאה לחדרה ושבה עם 0:4 מרשים על בעלת הבית. הקבוצה נמצאת במקום החמישי ונהנתה מהבקעות של דניאל פוקסמן, נועם מלכה וכמאל הינו במחצית הראשונה. את השער האחרון, בבעיטת עונשין, כבש רם אבו-רוקון אשר נעדר בחצי השנה האחרונה עקב פציעה קשה.

 

קבוצת נערים ב' מהאקדמיה במעגן מיכאל, מכבי חיפה גולדשנפלד אותה מאמן ירון שיש (ליגה ארצית צפונית) פתחה את העונה ואת השתייכותה למכבי חיפה בהפסד חוץ למ.ס. הפועל קריית ים (1:0) וחיפשה דרך להשיג משהו ממשחק הגומלין. מסתבר שהאורחים לא התחשבו ברצונם וגם הפעם גברו על ה"ירוקים" 0:2 . בכל מחצית הובקע שער חובה. המנוצחים מדורגים במקום החמישי.

 

כל התחזיות שקבוצת נערים ג' מכבי חיפה גולדשנפלד תהפוך ל"בשר תותחים" ותתבטל מול המוליכה מכבי פתח תקווה, התבדו. השחקנים הצעירים בשנה של רועי גוזלן השיבו מלחמה שערה, אפילו שמרו על שוויון זמני משער של מוחמד שעבאן שלא הספיק למניעת הפסד ביתי 3:1.

 

השבוע נצרף את קבוצת הילדות של מכבי חיפה שהצליחו להעפיל לשמינית גמר גביע המדינה כבר בעונה הראשונה במפעל. הן גברו על "פנתרות אשדוד" 1:8 ומאמנן אמיר שמלה היה מרוצה עד הגג ואמר: " הבנות שיחקו בצורה טובה מאוד ואני שמח שבשנה הראשונה שלנו הגענו למעמד הזה. איננו מסתפקים בשמינית ושואפים להגיע הכי גבוה שאפשר".

 

תוצאות נוספות של קבוצות מחלקת הנוער:

ילדים א': מכבי "מיכאל" חיפה- הפועל קריית שמונה 3:3

ילדים ב': מכבי "שמואל" חיפה- מכבי באר שבע 1:2

ילדים ב': מכבי חיפה גולדשנפלד- מ.כ. כרמל חיפה 2:9

ילדים ג': מכבי "עודד" חיפה- הפועל רעננה 1:2

טרום א': מכבי "ישעיהו" חיפה- מ.ס. אשדוד 0:1