נוער| סיכום משחקי סופ"ש
EN threads facebook youtube instagram tiktok
נוער| סיכום משחקי סופ"ש
שבת , 09/03/2024

נוער| סיכום משחקי סופ"ש

איציק הברמן מסכם את משחקי סוף השבוע של קבוצות המחלקה. צילום: מכבי חיפה, ג'ו הירש

מחלקת הנוער של מכבי חיפה הרכינה ראש בשבת האחרונה וכל קבוצותיה ניצבו דום לזכרו של ציון ביטון ז"ל, מנהל המתקנים של המועדון שהלך לעולמו בשבוע החולף. ביטון היה זה שקיבל תחת חסותו את המתקן ב"קצף" והפך אותו ליהלום שבכתר מבין כל מגרשי המשחקים של מועדוני נוער אחרים. בנוסף, כאמור להיותו האיש שהופקד על בניית מתקן משובח בכפר גלים , לקבוצה הבוגרת.

רבים תהו מתי קבוצת הנוער מכבי "הרדי" חיפה רשמה לחובתה שלושה הפסדי ליגה רצופים. התשובה: בעונת 1918/19 וכמעט באותה תקופה. אז הפסידה להפועל חדרה (3:2) הפועל קריית שמונה בבית (3:2) והפועל תל אביב (2:1. השבוע שוב קריית שמונה, כפי שעשתה בגמר הגביע האחרון הגיעה ל"קצף" ויצאה ממנו עם ניצחון ענק 1:2. אמנם השאיר עדיין את האלופה היוצאת במקום השני אך כעת עליה לשים לב לרודפות אחריה. ועומר דהאן שב להבקיע ולזכותו כבר ח"י שערים בליגה.

קבוצת נערים א' מכבי "עלמני" חיפה כבר הייתה בדרך לגמול להפועל רעננה על ניצחונה מהסיבוב הראשון (1:2 לרעננה). איתי אלוש הבקיע מיד בפתיחת המחצית השנייה אלא שהאורחים לא אהבו להפסיד והצליחו לאזן (76) מול חניכיו של גיא בוגאנים ולברוח עם נקודה לביתם (1:1).

גם קבוצת נערים ב' מכבי "יהויכים" חיפה חיפשה ניצחון שני בעונה זו על הפועל ירושלים. כמו במשחק הקודם בבירה לא הלך קל לקבוצתה של ענבל נמני-קנפו. חניכיה הבקיעו שער ראשון מרגלי עילאי רואש (28) ותמיד תוצאה מינימלית נזילה. וכך קרה גם הפעם, האורחים השוו (51) והרחיקו עוד יותר את ה"ירוקים" מהפסגה. כעת המרחק עומד על תשע נקודות.

לפני כשבועיים מכבי "מקס" חיפה (נערים ג' בדרג 1) נכנעה בביתה למכבי נתניה. השבוע שוב נתקלה בקבוצה מעיר היהלומים, בית"ר טוברוק והפעם רגלה הייתה על העליונה עם ניצחון משכנע 3:6. קבוצתו של יורם בסר כבר הוליכה בבטחה, האורחים צימקו וחזרו למשחק אלא שלכמאל הינו (צמד), עומר קנציוראק (2), יגל תרשיש ורם אבו-רוקון היו תכניות אחרות בכדי שקבוצתם תישאר במקום הרביעי, צמודה למ.ס. אשדוד (28 נקודות לכל אחת).

קבוצת נערים א' מהאקדמיה, מכבי "שמעון" חיפה הולכת ומסתבכת. בשלושת המשחקים האחרונים זכתה בניצחון לא צפוי על הפועל עירוני כרמיאל (0:2), נוצחה דווקא על ידי יריבתה למאבק ההישרדות, הפועל טירת הכרמל (3:1) וביום שישי האחרון ספגה את התבוסה השנייה הקשה בעונה זו ומאותה קבוצה, בית"ר טוברוק. קבוצתו של אמיר באר נוצחה במחזור השני בידי בית"ר טוברוק 7:1 וגם הפעם לא הצליחה למנוע הפסד ביתי 5:0 שהרע את מצבה בליגה הארצית הצפונית.

קבוצת נערים ב' מכבי חיפה גולדשנפלד, אף היא מהאקדמיה, ממשיכה לעשות חיל ומוכיחה פעם נוספת שביתה הוא מבצרה כאשר היריבות אינן טובות ממנה. קבוצתו של ירון שיש ניצחה פעם נוספת את מכבי עמק חפר 0:2 משערים של ארז אלדר (58) ויותם ספיר (70). שלוש הנקודות עזרו לה להישאר במקום החמישי אך הצליחה להשוות את מספר נקודותיה לזה של המקדימה אותה רק בהפרש שערים, היורדת מליגת העל הפועל חיפה.

קבוצת נערים ג' מכבי חיפה גולדשנפלד ממשיכה לצבור סימפטיה עקב היותה צעירה בשנה מיריבותיה. שער הכבוד שכבש יהלי דהאן לזכותה לא מנע הפסד חוץ להפועל תל אביב 2:1 אבל לקבוצתו של רועי גוזלן היה זה מבחן ניסיון נוסף לקראת השתלבותה בעונה הבאה בנערים ג' עם בני גילה.

תוצאות נוספות:

ילדים א': שמשון תל אביב- מכבי "מיכאל" חיפה 1:2 (שער לחיפה: הראל אופיר)

ילדים ב': מכבי "שמואל" חיפה- הפועל תל אביב צפון 2:3

טרום א': מכבי "ישעיהו" חיפה- הפועל פתח תקווה 3:5