נוער| סיכום משחקי סופ"ש במחלקה הירוקה
EN threads facebook youtube instagram tiktok
נוער| סיכום משחקי סופ"ש במחלקה הירוקה
ראשון , 17/03/2024

נוער| סיכום משחקי סופ"ש במחלקה הירוקה

איציק הברמן מסכם את משחקי סוף השבוע של קבוצות המחלקה. צילום: מכבי חיפה, ג'ו הירש

אם תשאלו את שחקני קבוצת נערים א' מכבי "עלמני" חיפה מה יותר מתוק מניצחון בדרבי, מיד תקבלו את התשובה "שני ניצחונות". וזה מה שקרה בשבת האחרונה במשחק האחרון לעונה זו בין המכבים להפועל חיפה, במגרשה של האחרונה. שער שכבש מלך שערי הקבוצה, ניב גבאי בדקה ה-15 חרץ את גורל המשחק שלמעט יוקרה לא נותרה יותר למנצחת. המארחת תמשיך לחפש נקודות שישאירו אותה בליגת העל לעונה נוספת. למאמן גיא בוגאנים וחניכיו זה ניצחון החוץ החמישי.

 

סיבוב שלם המתינו בקבוצת מכבי "יהויכים" חיפה להפועל פתח תקווה, הראשונה שהנחילה הפסד בכורה לשחקניה של ענבל נמני-קנפו, ועוד במגרשה הביתי ב"קצף". מאז אותו הפסד במחזור השישי, החיפאים המשיכו להיצמד לצמרת והשבת, אחרי הניצחון הדחוק באם המושבות 0:1 משערו של ליאם לוסקי, הכובש המצטיין בקבוצה (10) הם סופרים שמונה ניצחונות חוץ. ה"ירוקים" מדורגים כיום במקום הרביעי ואין בכוונתם על הרצון לסיים לפחות במקום השני. מרוחקים ממנו בנקודת הזמן הזאת מרחק ארבע נקודות בלבד.

 

מפגש משפחתי למהדרין בליגה לנערים ג'. הבכירה  מבין הקבוצות, מכבי "מקס" חיפה בהדרכתו של יורם בסר, התארחה אצל מכבי חיפה גולדשנפלד אותה מאמן רועי גוזלן. ההבדל אינו רק בגילאי השחקנים, האחרונים צעירים בשנה, אלא גם במגמות. אצל ה"מקסים" עדיין מפעם הרצון לנטוש את המקום החמישי העכשווי (31 נקודות כמו להפועל באר שבע והוד השרון המקדימות אותה) ולפרוץ קדימה לעבר הפסגה המרוחקת מהם חמש נקודות. ה"קטנים" הוכיחו שלא באו לשמש בשר תותחים לאחות הבוגרת ונכנעו פעמיים לשחקנים להם אלה השערים הראשונים העונה. עילאי נתן (39) ויונס אדאנב (61) ששב לשחק אחרי פציעה שהשביתה אותו לשלושה חודשים.

 

מאיפה צצה לה תוצאה "מוזרה" במשחקה הביתי של קבוצת נערים א' מכבי "שמעון" חיפה מהאקדמיה החיפאית במעגן מיכאל ? אחרי שלושה משחקים רווי שערים לחובתה, שגררו גם הפסדים רצופים, פתאום עכשיו, פתאום ביום שישי תיקו 0:0 במשחקה מול עירוני טבריה. ח"י מחזורים מתחילת העונה עם שערים בכל משחק, קבוצתו של אמיר באר הסתפקה בנקודה בלבד.

תוצאות נוספות:

ילדים א': מכבי "מיכאל" חיפה- מ.ס. קדימה/צורן 2:3 (שערים לחיפה: הראל אלקאיף, אחמד הינדאווי, אלון פרדיס)

ילדים ב': הפועל חיפה- מכבי "שמואל" חיפה 1:4

ילדים ב': הפועל חיפה 2- מכבי חיפה גולדשנפלד 1:2

ילדים ג': מכבי תל אביב לייבו- מכבי "עודד" חיפה 0:4

טרום א': מכבי "ישעיהו" חיפה- הפועל חדרה 0:7

טרום א': מכבי "יואל"- מ.כ. גליל גולן 2:6