סיכום משחקי סופ"ש במחלקת הנוער
EN threads facebook youtube instagram tiktok
סיכום משחקי סופ"ש במחלקת הנוער
שבת , 30/03/2024

סיכום משחקי סופ"ש במחלקת הנוער

שבעה נצחונות, שתי תוצאות תיקו והפסד אחד, יצחק הברמן מסכם את משחקי סוף השבוע של הירוקים במחלקות הנוער צילום: מכבי חיפה, ג'ו הירש

קבוצת הנוער מכבי "הרדי" חיפה הצליחה לחץ נקודה במגרש סוחט הנקודות בסכנין אחרי שיהלי מלכה השווה בשלהי המשחק והשאיר את קבוצתו במקום השני לפחות לשבוע נוסף. תוצאת התיקו (1:1) לא שינתה את מפת הקבוצה הפוריה בליגת העל, 53 כיבושים שלא ממש עוזרים לקבוצתו של עמיר נוסבאום המפגרת בהפרש גדול מהפסגה. כבר בתום 22 מחזורים לא קשה לראות שהאלופה היוצאת לא תוכל לשמור על התואר ונותרו לה רק מאבקי יוקרה מול מכבי תל אביב (בשבוע הבא), הפועל תל אביב ודרבי.

 

לא יעזור בית דין, העונה הנוכחית הפכה לקשה מאוד עבור שחקני קבוצת נערים א' מליגת העל מכבי "עלמני" חיפה. כמעט כל משחק הופך ל"מוקש", בפרט אחרי שבמחזור אמצע השבוע קבוצתו של גיא בוגנים הובסה על ידי מכבי תל אביב 4:0. במטרה ברורה לשנות את מצב הרוח והתדמית עלו ה"ירוקים" למשחק הביתי מול קבוצת התחתית הפועל קריית שמונה וגם הפעם, למרות יתרון איכותי ברור, נאלצו לראות את האורחים עולזים ראשונים (35). הפעם לקח לניב גבאי, מלך שערי הקבוצה, שמונה דקות כדי לאזן את התוצאה לפני השריקה למחצית. ואז הגיע ההלם השני, בניגוד ליחסי הכוחות במגרש. שוב נציגת הצפון הדהימה ועלתה ליתרון שני שלא החזיק מעמד זמן רב מאחר ונועם שטייפמן נטע תקוות שאפשר לנצח. וכך אכן קרה, תריסר דקות לסיום עת אלעד בן-שמעון דייק מהנקודה הלבנה והחזיר מעט צבע ללחיי הקבוצה המנצחת 2:3. מאחר והמקומות אחד-שלוש כבר לא ברי השגה, החיפאים ינסו לשמור על מקומם החמישי ואולי להתקדם שלב אחד קדימה. לא יותר.

 

מי שעוד ספרה את הימים עד למשחק החוץ מול הפועל קריית שמונה שנערך בכלל ב...חדרה, עקב המצב הביטחוני, מכבי "יהויכים" חיפה מליגת העל לנערים ב'. בקבוצתה של ענבל נמני-קנפו התקשו לעכל את ההפסד באמצע השבוע להפועל רמת גן (3:1) שמנע ממנה להתקרב לפסגה בעקבות תוצאות תיקו מפתיעות שגרמו למקדימות אותה לאבד נקודות יקרות. כדי לתקן במשהו, לא חסו על הקבוצה הצפונית המדורגת במרתף הטבלה וכמו בסיבוב הראשון גם הפעם הירוק ניצח בהפרש שבעה שערים. אז הסתיים 1:8 והפעם חיפה שמרה על שער נקי וניצחה 0:7. בשלל השערים התחלקו ליאם לוסקי (צמד), אליה פרץ, רן יואל, נועם אילוק, אחמד מחאג'נה ונועם מינץ. הפער מהמוליכה עדיין גדול (8) אך המאבק על הסגנות מתנהל במלוא עוזו. במקום השני מכבי תל אביב (52), שלישית הפועל תל אביב (51) וחיפה רביעית (49).

 

לא בטוח ששחקני קבוצת נערים ב' מהליגה הארצית הצפונית, מכבי חיפה גולדשנפלד, יזכו בעתיד הקרוב לתעודות הוקרה מהעיר נצרת. וזאת מאחר ובטווח של ארבעה ימים הצליחו חניכיו של ירון שיש לגבור על שתי הקבוצות המייצגות את בירת הגליל. ביום שלישי ניצחון ביתי במגרש במעגן מיכאל 1:3 על הפועל נוף הגליל (לשעבר נצרת עילית) משערים של עופר מינץ, אדם ויסוצקי ודולב קוטליאר, כעבור ארבעה ימים אחרי שהתגברה על פיגור מוקדם במגרש בעילוט (דקה רביעית) התאוששה במהירות וניצחה  את בעלת הבית מכבי אחי נצרת 1:4. הפעם דולב קוטלאר כבש צמד רצוף (45,13) וחבריו ארז אלדר (75) ואוריאן קידר (80) השלימו חצי שבוע מוצלח.

 

משחקים ונהנים מכל ניצחון ועד כה זה קרה חמש פעמים. קבוצת נערים ג' מכבי חיפה גולדשנפלד  צעירה בשנה משאר יריבותיה בדרג 1, שמה קץ לשרשרת בת חמישה הפסדים רצופים וגברה במשחק חוץ על מכבי עמק חפר 1:3. חניכיו של רועי גוזלן לא נבהלו מיתרון מוקדם של המקומיים בדקה הרביעית וחוללו מהפך. את תוצאת המחצית הראשונה הצליח נועם גולדנברג לאזן לפני סיומה (30), חמש דקות מחזרת הקבוצות מחדר ההלבשה הוסיף את השני (45) ואורי אדמן (63) קבע סופית שהנקודות תיסענה צפונה.

 

תוצאות נוספות של קבוצות המחלקה:

ילדים ב': מכבי "שמואל" חיפה- ניר רמת השרון 0:4

ילדים ב': הפועל עכו- מכבי חיפה גולדשנפלד 1:5

ילדים ג': מכבי "עודד" חיפה- בני יהודה 0:2

טרום א': מכבי "ישעיהו" חיפה- מכבי נתניה 4:6 (באמצע השבוע ניצחה את מכבי עמק חפר 1:14)

טרום א': מכבי "יואל" חיפה- בני סכנין 2:2 (באמצע השבוע 3:3 מול הפועל גלבוע)