נוער | מארחים את הצהובים מת"א
EN threads facebook youtube instagram tiktok
נוער | מארחים את הצהובים מת"א
חמישי , 04/04/2024

נוער | מארחים את הצהובים מת"א

מכבי "הרדי" חיפה תארח מחר (שבת) את מכבי ת"א במסגרת המחזור ה-23 בליגת העל לנוער. המשחק ישודר בשידור משולב בערוץ הספורט ויחל בשעה 12:10.

אחרי התיקו בסכנין ועצירת רצף ההפסדים שצברו חניכיו של עמיר נוסבאום לפני הפגרה, מכבי חוזרת לקצף ותארח הקבוצה מהמקום החמישי בליגה לנוער, מכבי ת"א. במפגש האחרון בין השתיים שהתקיים בתחילת העונה אצל הצהובים מת"א, נוצחו הירוקים 2:1 במשחק חוץ. מכבי נמצאת במקום השני בטבלה ולמרות התיקו בשבוע שעבר עדיין שומרת על המקום השני עם פער של נקודה בלבד מסכנין והפועל ת"א. מכבי ת"א שנמצאת מתחת לרביעייה הראשונה רחוקה חמש נקודות ממכבי חיפה. במחזור הקודם ניצחו הצהובים את ק"ש 3:5 ביתי. 
 
מחר זה יהיה המפגש ה-80 בין מכבי חיפה למכבי ת"א, מתוכם ניצחו הירוקים ב-34 מפגשים, מכבי ת"א ניצחה ב-29 ו-16 משחקים הסתיימו ללא הכרעה. יחס השערים במאזן המפגשים בניהם עומד על 112-126 לטובת מכבי חיפה. ב"קצף" מכבי ניצחה ב-22 משחקי ליגה מתוך 34 מפגשים. הניצחון הכי גדול בעונת 03/04 עם 0:8 מוחץ. 
 
בפעם האחרונה שהצהובים ביקרו בקצף זה היה בעונה שעברה במסגרת רבע גמר גביע המדינה לנוער. הירוקים הביסו את מכבי ת"א עם שישייה מהדהדת ועלו בסטייל לשלב חצי הגמר. זיו בן שימול, עילי פיינגולד וענאן חלאילי היו על הדשא בניצחון הגדול. באותו מפגש ענאן כבש בסלאלום אדיר על הגנת הצהובים ובנוסף בישל עוד שני שערים.