נוער | יוצאים לאשדוד
EN threads facebook youtube instagram tiktok
נוער | יוצאים לאשדוד
חמישי , 11/04/2024

נוער | יוצאים לאשדוד

אחרי הניצחון הגדול על מכבי ת"א בשבוע שעבר, קבוצת הנוער תדרים לאשדוד (שבת) ותפגוש את הקבוצה המקומית במסגרת המחזור ה-24 בליגת העל לנוער. המשחק יחל בשעה 12:15 וישודר בשידור משולב בערוץ הספורט.

מכבי "הרדי" חיפה תפגוש מחר (שבת) את סגניתה מהעונה שעברה שנמצאת כיום במקום השמיני בטבלה, מרחק 12 נקודות מהירוקים. במחזור הקודם אשדוד ניצחה 0:2 את ק"ש. מנגד מכבי חיפה מגיעה למשחק לאחר ניצחון על מכבי ת"א בקצף עם 0:3 מוחץ. במפגש האחרון בין שתי הקבוצות בקצף ניצחו הירוקים 0:1 קטן במשחק שנדחה בכמה ימים בעקבות תנאי מזג האוויר. 
 
הירוקים חזרו מהפגרה במומנטום חיובי ומציגים כדורגל התקפי במשחקים האחרונים כשהם מנצחים מאז החזרה את בני יהודה, תיקו מול סכנין במגרש חוץ לא פשוט והניצחון על הצהובים בבית. אמנם הפער בין המקום השני בו נמצאת מכבי חיפה למקום הראשון השייך למכבי פ"ת שעדיין לא הפסידה העונה, עומד על 17 נקודות כשנותרו עוד 21 בקופה. בצוות המקצועי ממשיכים לדחוף את השחקנים להמשיך את היכולת הטובה במשחקים האחרונים כשהמטרה העיקרית היא ליצר שחקנים מקצועניים לקראת המעבר לקבוצה הבוגרת, כפי שעשו בהצלחה בשנים האחרונות. 
 
בחמשת המפגשים האחרונים בין מכבי לאשדוד מאזן המשחקים עומד על שני ניצחונות, שתי תוצאות תיקו והפסד אחד בקצף במשחק ההכתרה של האלופה הירוקה במחזור הסיום אשתקד. המשחק מחר מול אשדוד יהיה המפגש ה-43 במסגרת הליגה לנוער. מאזן המפגשים ב-42 הקודמים עומד על 24 ניצחונות ירוקים, 10 הפסדים ושמונה תוצאות תיקו. הפרש השערים בכל המפגשים בניהם בליגה עומד על 78-45 לטובת הירוקים מהכרמל.
 
עמיר נוסבאום :"אנחנו נמצאים בתקופה טובה שבו חזרנו לשחק את הכדור שלנו. אשדוד קבוצה חזקה והמשחק במגרש הביתי שלהם יהיה לא פשוט. אני סומך על השחקנים שלי שנגיע למשחק מוכנים על מנת לקחת שלוש נקודות ולהמשיך קדימה".