נוער| סיכום משחקי סופ"ש במחלקת הנוער
EN threads facebook youtube instagram tiktok
נוער| סיכום משחקי סופ"ש במחלקת הנוער
ראשון , 14/04/2024

נוער| סיכום משחקי סופ"ש במחלקת הנוער

היסטוריון המועדון יצחק הברמן מסקר מסכם את משחקי הקבוצות במחלקת הנוער הירוקה צילום: מכבי חיפה, ג'ו הירש ועומרי שטיין

הבשורה הפחות נעימה בשבת האחרונה מגיעה מכיוון קבוצת הנוער מכבי "הרדי" חיפה שנוצחה באשדוד 1:0 ואיבדה את מקומה השני לטובת הקבוצה המפתיעה של העונה מסכנין. זאת למעשה המטרה היחידה שנותרה לקבוצתו של עמיר נוסבאום כאשר נותרו שישה מחזורים לסיום. אגב, מחזור נוסף יתקיים ביום שלישי הקרוב ב"קצף" ובו מכבי תארח לדרבי את הפועל חיפה (18.30).

השבת האחרונה התאפיינה במספר רב של משחקים שלא נערכו וזאת עקב דחייתם לחופשת הפסח וכן כדי לאפשר לארבע קבוצות ילדים וטרום להתכונן למשחקי חצי גמר הגביע שייערכו בימי רביעי-חמישי באצטדיון רמת גן. בילדים א' מכבי "מיכאל" חיפה תפגוש את מכבי עמישב פתח תקווה, בשלושת המשחקים הבאים התמודדות ראש בראש בין ה"ירוקים" ל"צהובים" של מכבי תל אביב. יהיה מעניין.

 

כפסע היה המרחק בין הפסד ביתי שלישי של מכבי "יהויכים" חיפה (נערים ב') לבין הדולקת אחריה , מכבי נתניה. רק בתוספת הזמן הצליח ליאון קארו, שנכנס מחליף, לשמור על צדק מסוים כאשר כבש את שער השוויון. קבוצתה של ענבל נמני-קנפו החמיצה הזדמנויות רבות ל"שבור" את הגנת היריב במחצית הראשונה, ללא הצלחה, דווקא האורחים עשו זאת בהתקפה בודדת (33). כאמור, שער השוויון הגיע כדי להשאיר את המרחק בין השתיים על כנו. חיפה במקום הרביעי עם 51 נקודות לעומת נתניה לה ארבע נקודות פחות. על המבטים למעלה בחיפה מוותרת סופית מאחר ונותרו ארבעה משחקים לסיום.

 

קבוצת נערים ג' מכבי "מקס" חיפה (דרג 1) יצאה לירושלים וחזרה עם ניצחון חלק 0:2 על בית"ר ירושלים משערים של יונס אדאנה (40) ויגל תרשיש בפתיחת המחצית השנייה. חניכיו של יורם בסר עושים מאמצים לפלס דרכם לעבר המקום השני ולמרות שכרגע הם מדורגים במקום החמישי, מספר הנקודות העומד לרשותם (40) זהה לזה של המקדימות אותה, הפועל כפר סבא (2), הפועל באר שבע (3) ומ.ס.אשדוד (4). ואין יותר מפגשים מולן בשבעת המחזורים עד לסיום.

 

מכאן לאקדמיה. כנראה שה"וירוס" פגע גם בקבוצתו של ירון שיש, מכבי חיפה גולדשנפלד. לפני שבוע הייתה זו קבוצת נערים ב' מכבי "יהויכים" חיפה שסיימה לראשונה משחק בתיקו ללא שערים והשבוע הגיע תורה של נערים ב' ממעגן מיכאל להרחיק עד עפולה ולשוב עם נקודה מהמפגש מול הפועל המקומי אבל ללא שער לרפואה. וזאת אחרי שכבש 13 שערים בשלושת המשחקים הקודמים.

 

אחרונה חביבה קבוצת נערים ג' מכבי חיפה גולדשנפלד של רועי גוזלן, הצעירה משאר חברותיה לליגה. באמצע השבוע, ודווקא כאשר אנו קרובים לחג הפסח, נזכרו הצעירים ב...חנוכה וכבשו שמונה שערים לרשת מ.ס. באר שבע בתוצאת שיא עבורם 0:8. נועם גולדברג הבקיע את הרביעייה הראשונה לקבוצתו בעונה זו (אריאל דורה כבש חמישה שערים בגביע לרשת בית"ר מעלה אדומים) במשחק ליגה, אריאל דורה, רואי אברהם, מחמוד אבו-אחמד ורועי טננבאום השלימו.

 

תוצאה נוספת:

טרום א': מכבי "ישיעהו" חיפה- הפועל כפר סבא 1:6